تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 مرداد 1397 - 0:29
کد خبر : 35793

 بازدید دکتر رمضانپور و فاطمه شیرزاد از واحد روابط عمومی شورای شهر

 بازدید دکتر رمضانپور و فاطمه شیرزاد از واحد روابط عمومی شورای شهر

  چهارشنبه ۱۷ مرداد، دکتر رمضانپور و فاطمه شیرزاد اعضای شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت روز خبرنگار از واحد روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر رشت بازدید بعمل آورده و از تلاشهای مدیر و کارشناسان این واحد تقدیر کردند. احمد رمضانپور با تجلیل از شهدای خبرنگار، رسالت این قشر از جامعه را

 

چهارشنبه ۱۷ مرداد، دکتر رمضانپور و فاطمه شیرزاد اعضای شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت روز خبرنگار از واحد روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر رشت بازدید بعمل آورده و از تلاشهای مدیر و کارشناسان این واحد تقدیر کردند.

احمد رمضانپور با تجلیل از شهدای خبرنگار، رسالت این قشر از جامعه را همچون پیامبران دانست که با امانتداری و اطلاع رسانی صحیح میتوانند باعث پویایی جامعه گردند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت در ادامه افزود: اصحاب رسانه باید فارغ از جناح بندی ها و در راستای تنویر افکار مسئولین مشکلات موجود را همان گونه که وجود دارد، انتقال دهند تا متولیان امر با آگاهی مناسب نسبت به حل آن اقدام نمایند.

سخنگوی شورای شهر نیز با گرامیداشت سالروز شهادت صارمی و همه شهدای خبرنگار با تقدیر از عملکرد واحد روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت در راستای اطلاع رسانی سیاستها و ارائه خدمات مجموعه شهرداری به شهروندان، آگاهی از اقدامات صورت گرفته در مجموعه شورای شهر را لازمه نظارت مردم بر عملکرد منتخبین خود دانست.

فاطمه شیرزاد با تاکید بر لزوم حمایت بیش از پیش مدیریت شهری از اصحاب رسانه صداقت در انتقال اخبار و رخدادها را به دور از وابستگی به جریانهای سیاسی راهکاری جهت تاثیر بخشی بیشتر اصحاب رسانه در سیاست گذاری ها دانست.

در انتها اعضای شورای شهر با اهدای شاخه ای گل از زحمات یک ساله مدیر و پرسنل این واحد تجلیل کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.