تاریخ انتشار : شنبه 20 شهریور 1395 - 20:18
کد خبر : 3502

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خبر داد؛ برگزاری بزرگداشت «شیون فومنی» با سخنرانی «محمد علی بهمنی»

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خبر داد؛ برگزاری بزرگداشت «شیون فومنی» با سخنرانی «محمد علی بهمنی»

جارستان-فومن-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن ازحضور محمدعلی بهمنی رئیس شورای شعر وترانه دفتر موسیقی وزارت ارشاد به عنوان سخنران هجدهمین بزرگداشت «شیون فومنی» خبر داد.  یوسف نیک انجام در نشست با اصحاب رسانه که بعد از ظهر شنبه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن برگزار شد با اشاره به برگزاری هجدهمین مراسم بزرگداشت

جارستان-فومن-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن ازحضور محمدعلی بهمنی رئیس شورای شعر وترانه دفتر موسیقی وزارت ارشاد به عنوان سخنران هجدهمین بزرگداشت «شیون فومنی» خبر داد.


 یوسف نیک انجام در نشست با اصحاب رسانه که بعد از ظهر شنبه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن برگزار شد با اشاره به برگزاری هجدهمین مراسم بزرگداشت «شیون فومنی»، اظهار کرد: چند بُعدی برگزار شدن این مراسم تفاوت مهم آن با ۱۷ دوره گذشته است.

وی به بیان اینکه امسال از ۹ ماه پیش و با حضور «حامد فومنی» فرزند این شاعر نام آشنای کشور برای اجرای مناسب و با کیفیت این مراسم برنامه ریزی شده است، افزود: تصمیم گرفته شد تا همزمان با هجدهمین دوره این مراسم دبیرخانه آن نیز آغاز به کار کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن به قرائت اشعار این شاعر توسط شاعران مطرح کشوری به عنوان تنها برنامه دوره های گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه های خوشنویسی، اجرای چندین گروه موسیقی سنتی و هنرهای تجسمی بخشی از برنامه های تدوین شده است و تلاش شده تا این مراسم از حالت «عصرشعر» و یا «شب شعر» خارج شود.

وی با اشاره به حضور یک مهمان ویژه در هجدهمین مراسم بزرگداشت «شیون فومنی»، تصریح کرد: محمدعلی بهمنی رئیس شورای شعر و ترانه دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهمان ویژه و سخنران این مراسم است.

نیک انجام حضور این مسئول و شاعر و غزل سرای بزرگ کشور را فرصتی مناسب برای حوزه فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان فومن دانست.

به گفته این مسئول محمد علی نجفی استاندار گیلان، فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ناصرمسعودی خواننده نام آشنای استان و بسیاری دیگر از شاعران و هنرمندان مطرح کشور ، استان و شهرستان از دعوت شدگان این برنامه هستند.

هجدهمین مراسم بزرگداشت شاعر نام آشنایی استان گیلان «شیون فومنی» پنج شنبه ۲۵ شهریور ماه رأس ساعت ۱۶:۳۰  در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن برگزار می شود.

مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.