تاریخ انتشار : شنبه 20 شهریور 1395 - 19:14
کد خبر : 3475

امین حیایی: دیگر در فیلمی مانند قلاده‌های طلا بازی نمی‌کنم/جلوی مردم نمی‌ایستم

امین حیایی: دیگر در فیلمی مانند قلاده‌های طلا بازی نمی‌کنم/جلوی مردم نمی‌ایستم

جارستان-حیایی درباره اینکه آیا حاضر است اگر «قلاده‌های طلا ۲» ساخته شود، بازهم در آن بازی کند، گفت: در چنین شرایطی به خاطر تبعاتش دیگر حاضر به بازی در چنین فیلمی نیستم.  امین حیایی (بازیگر سینما) با اعلام این مطلب افزود: سرمشق من در سینما آقای جمشید هاشم‌پور است که هنوز در این سن و

جارستان-حیایی درباره اینکه آیا حاضر است اگر «قلاده‌های طلا ۲» ساخته شود، بازهم در آن بازی کند، گفت: در چنین شرایطی به خاطر تبعاتش دیگر حاضر به بازی در چنین فیلمی نیستم.

 امین حیایی (بازیگر سینما) با اعلام این مطلب افزود: سرمشق من در سینما آقای جمشید هاشم‌پور است که هنوز در این سن و سال بدن فیزیکی نرم و پرانعطافی دارند و من هم برای حفظ آمادگی جسمی‌ام در طول هفته مداوم ورزش می‌کنم.

وی افزود: از تکراری بودن فرار می‌کنم و زمانی که ببینم نقشم به تکرار افتاده است؛ از کارگردان می‌خواهم عوض کند. من همیشه سعی کردم درعین توجه به علایق مردم، دست به انتخاب‌های جدید بزنم و وجه هنری سینما هم برایم مهم بوده است.

 حیایی که شب گذشته جمعه ۱۹ شهریور در برنامه هفت حاضر شده بود، ادامه داد: هنر خود را مدیون آقای اصغر هاشمی و همایون اسعدیان می‌دانم اما بعد از سریال «آپارتمان» دیده شدم و مردم من را شناختند. خب در این فیلم موهای من هم بلند بود و آن زمان موی بلند عجیب و جرم بود و دستگیر می‌کردند! حتی یکبار در درکه مرا گرفتند و گفتند چرا موهایت بلند است؟!

حیایی با بیان اینکه ۱۰ سال به طول انجامیده تا از نقش فرعی به نقش اول برسد، گفت: در میان بازی‌هایم فیلم «بیداری رویاها» و «شب» را خیلی دوست دارم. اما از بازی در هیچ فیلمی پشیمان نیستم و برای هر کدامشان دلیلی داشتم و از همه تجربه کسب کرده‌ام. اصولا اتفاق‌های بد را در زندگی‌ام بد نمی‌دانم، همه را خواست خدا می‌دانم.

وی با اشاره به فیلم جنجال برانگیز «قلاده های طلا» گفت: حتی فیلمی را بازی کردم که شاید برخی مردم دوست نداشتند ازجمله «قلاده‌های طلا» اما من واقعا به مسیر و سرنوشت اعتقاد دارم و معتقدم خدا را مرا جلو می‌برد و فکر می‌کنم او راه غلط جلوی من نمی‌گذارد. هرچند برخی گمان کنند که این فیلم به اوج محبوبیت من ضربه زد.

حیایی با بیان آنکه بعد از «قلاده‌های طلا» مرا در سینما بایکوت کردند، بیان داشت: حتی از میان همکاران بعضا صمیمی و نزدیک بوده‌اند که گفتند اگر امین حیایی در پروژه‌ای باشد ما حاضر به حضور در آن نیستیم؛ چون او محبوبیتش را از دست داده است! چون «قلاده‌های طلا» فیلمی ضدسبز است و بسیاری دوست نداشتند من در چنین فیلمی بازی کنم. من هم اصلا برایم جبهه‌بندی‌ها مهم نبوده و فقط بازی حرفه‌ای مهم بوده است.

بازیگر فیلم «قلاده‌های طلا» با بیان آنکه معتقدم این فیلم واقعیت‌ها را به تصویر کشیده، گفت: حتی برخلاف مخالف برخی نهادهای کشور من باخبرم این فیلم تایید رهبری را هم داشته است، اما آن زمان بسیاری فیلم را ندیده قضاوت کردند و فکر کردند به نفع‌شان نیست.

حیایی درباره اینکه آیا حاضر است اگر «قلاده‌های طلا ۲» ساخته شود، بازهم در آن بازی کند، گفت: الان در چنین شرایطی به خاطر تبعاتش دیگر حاضر به بازی در چنین فیلمی نیستم. به هر حال آدم از همکار خودش توقع چنین برخوردهایی را ندارد. ترجیح می‌دهم جلوی برخی مردم و همکارانم نایستم. من هم از کسی دلخوری ندارم و همه را بخشیده‌ام.

حیایی در ادامه با بیان توضیحاتی درباره ساخت محصول مشترک جدید با آمریکا گفت: اخیرا سفری به آمریکا داشته‌ام و بناست به عنوان یک بازیگر محصول مشترکی با آمریکا تولید کنیم و آنها در حال حاضر به دنبال انتخاب عوامل هستند. این فیلم طنز است و داستان آن از ایران شروع می‌شود و در ادامه به آمریکا می‌رود. زبان اصلی آن فارسی است اما به دنبال پخش بین‌المللی آن در بازار جهان هستیم.

ایلنا

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.