تاریخ انتشار : جمعه 14 اردیبهشت 1397 - 13:07
کد خبر : 34718

در جشن بزرگ شهرداری لاهیجان از کارگران شهرداری تجلیل شد

در جشن بزرگ شهرداری لاهیجان از کارگران شهرداری تجلیل شد

همزمان با میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر(عج) ، و روز جهانی کار و کارگر، شهرداری لاهیجان با برگزاری جشن بزرگی با حضور کارگران شهرداری و خانواده آنها، از کارگران نمونه با اهدای هدایا و لوح تقدیرتجلیل کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، شهردار لاهیجان در مراسم تقدیر از کارگران نمونه که در سالن کشتی شهرداری برگزار شد، گفت: کارگران از شریف ترین اعضای جامعه هستند که برای کسب روزی حلال زحمت می کشند.
مسعود کاظمی ضمن عرض تشکر از خانواده بزرگ شهرداری که حامی همسر خود جهت رسیدگی به امور شهری می باشند، افزود: شهرما شهر ثروتمندی است که شما عزیزان را در کنار خود دارد. این لطف و عنایت و همدلی شما ستودنی است.
وی گفت: مسایل قابل حل زیادی پیش رو داریم که امیدوارم با همدلی و تلاش همگی حل شود تا شهرداری لاهیجان نه تنها در شهر، که در بین شهرداریهای کشور بدرخشد.
کاظمی افزود: توسعه شهری نیاز به همدلی همه جانبه دارد که تلاش و برنامه ریزی متنوع در هر فصل را می طلبد.
شهردار لاهیجان گفت: در ایام نوروز با همکاری کلیه واحدهای شهرداری و روابط عمومی، با برگزاری جشنواره نوروزی و پخش ۲۵ برنامه از رسانه ملی توانستیم طرح شبهای روشن لاهیجان را به خوبی اجرا کنیم. این همدلی بین کارکنان است که شهرداری لاهیجان به عنوان نماینده شهرداران انتخاب شده است.
در ادامه مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان با کارگران شهرداری با ذکر«یا مهدی(عج)» عهد بستند که خادم خوبی برای شهر و همکاران خوبی برای یکدیگر باشند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در این مراسم گفت: اگر چرخه هر دستگاهی می چرخد، اولین رکن آن بازوان کارگران است. اگر کارگران نباشند، جایگاهی برای مدیریت وجود ندارد.
جواد نجار تمیزکار افزود: به جرأت می توان گفت که یک روز و یک هفته مختص به کارگران نیست، بلکه هر روز، روز شماست.
وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، اگر کارگران و مدیران وجدان کاری داشته باشند، می توانند موفق شوند.
در ادامه محسن شیخ شعربافان، عضو شورای اسلامی شهر و پیشکسوت مدیریت شهری، ضمن تشکر از همکاران واحدهای مختلف شهرداری و اعضای شورا و شهردار محترم گفت: افتخار می کنم که پس از سی سال خدمت در شهرداری، اکنون به عنوان خادم شما در شورای اسلامی شهر هستم و امیدوارم بتوانیم به کمک همکارانم در شورای اسلامی شهر،گامهای مؤثری به یادگار بگذاریم.
در ادامه برنامه، گروه نمایش طنز و گروه موسیقی به اجرای برنامه پرداختند.
تجلیل از ریاست اداره کار و امور اجتماعی شهرستان لاهیجان، اهدای لوح تقدیر و هدایا به کارگران نمونه شهرداری و واحدهای تولیدی شهرستان پایان بخش جشن بزرگ شهرداری لاهیجان بود.
 برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا را ببینید.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.