تاریخ انتشار : شنبه 20 شهریور 1395 - 19:06
کد خبر : 3470

رئیس مجمع نمایندگان گیلان: عملیات اجرایی احداث سایت نفتی رودسر به‌زودی آغاز می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان گیلان: عملیات اجرایی احداث سایت نفتی رودسر به‌زودی آغاز می‌شود

جارستان-رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: عملیات اجرایی سایت نفتی رودسر با حضور وزیر نفت به‌زودی در این شهرستان آغاز می‌شود. مهرداد لاهوتی در لنگرود با اشاره به آغاز عملیات اجرایی سایت نفتی رودسر اظهار داشت: در آخرین نشست ما با وزیر نفت با حضور اسدالله عباسی نماینده رودسر و املش قرار شد عملیات اجرایی احداث

جارستان-رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: عملیات اجرایی سایت نفتی رودسر با حضور وزیر نفت به‌زودی در این شهرستان آغاز می‌شود.

مهرداد لاهوتی در لنگرود با اشاره به آغاز عملیات اجرایی سایت نفتی رودسر اظهار داشت: در آخرین نشست ما با وزیر نفت با حضور اسدالله عباسی نماینده رودسر و املش قرار شد عملیات اجرایی احداث سایت نفتی رودسر به‌‌زودی آغاز شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه به وزیر نفت اعلام کردیم در صورت کمبود زمین در چمخاله آمادگی واگذاری زمین را برای سایت‌های اداری داریم افزود: اینکه اخیراً گفته شده که این طرح امسال آغاز نمی‌شود کذب است زیرا عباسی به‌ طور جدی پیگیر هستند تا این امر محقق شود.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین تصمیم اتخاذ شده ظرف ۳ ماه مشاور عملیات اجرایی بندر چمخاله را شروع کرده و تاکنون ۲۰ میلیارد تومان در این زمینه هزینه شده است گفت: تا تکمیل این بندر ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است لذا این بندر علاوه بر حمل کالا تا ۲ میلیون تن ظرفیت گردشگری هم دارد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی درباره جذب سرمایه‌گذار در چمخاله و چاف بیان کرد: به جرأت می‌توانم بگویم در امر گردشگری و سرمایه‌گذاری در چمخاله و چاف تاکنون بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام گرفته است.

لاهوتی درباره برگزاری مسابقات والیبال ساحلی کشور در چمخاله اعلام کرد: چمخاله نادرترین سواحل را در بین استان‌های ساحلی کشور دارد و برای برگزاری چنین مسابقاتی متعهد به آماده‌سازی زیرساخت‌های ورزشی مناسب هستیم.

وی با بیان اینکه آمادگی برگزاری مسابقات دریایی، قایقرانی، جت اسکی و نجات غریق کشوری و بین‌المللی را داریم افزود: در حال آماده‌سازی زمین مناسب برای برگزاری این مسابقات هستیم و آمادگی میزبانی از مهمانان بین‌المللی را با کلیه امکانات تفریحی، رفاهی و گردشگری در چمخاله داریم.

خبرنگار تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.