تاریخ انتشار : شنبه 20 شهریور 1395 - 3:13
کد خبر : 3438

اظهارات ترامپ در ستایش از پوتین برایش دردسرساز شد

اظهارات ترامپ در ستایش از پوتین برایش دردسرساز شد

پُلیتیکو در مطلبی نوشت: رویکرد مثبت ترامپ نسبت به پوتین و اظهارات اخیرش در ستایش از رئیس‌جمهور روسیه زنگ خطر را برای جمهوری‌خواهان به صدا درآورده است. به گزارش جارستان؛ پُلیتیکو با انتشار مطلبی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: رویکرد غیرعادی «دونالد ترامپ،» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در قبال «ولادیمیر پویتن،» رئیس‌جمهور روسیه و اظهارات اخیرش

پُلیتیکو در مطلبی نوشت: رویکرد مثبت ترامپ نسبت به پوتین و اظهارات اخیرش در ستایش از رئیس‌جمهور روسیه زنگ خطر را برای جمهوری‌خواهان به صدا درآورده است.
به گزارش جارستان؛ پُلیتیکو با انتشار مطلبی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: رویکرد غیرعادی «دونالد ترامپ،» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در قبال «ولادیمیر پویتن،» رئیس‌جمهور روسیه و اظهارات اخیرش در ستایش از روش مدیریتی وی و همچنین مصاحبه این نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان با یک شبکه تلویزیونی وابسته به کرملین، زنگ هشدار را برای اعضای حزب جمهوری‌خواه به صدا درآورده و متحدانش را در موقعیت دشواری قرار داده است.
در ادامه گزارش آمده است: اظهارات عجیب ترامپ در مدح پوتین بویژه باعث نگرانی جناح جنگ‌طلب امنیت ملی حزب جمهوری‌خواه شده است که همواره روسیه را به عنوان دشمنی سازش‌ناپذیر قلمداد کرده است.
مصاحبه جنجالی ترامپ با شبکه تلویزیونی «آر‌تی آمریکا» (وابسته به راشا تودی، شبکه خبری ۲۴ ساعته روسی) و انتقاد وی از سیاست خارجی «باراک اوباما،» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا، در این گفتگو باعث بغرنج‌تر شدن اوضاع برای هم‌حزبی‌های نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان شده است. ترامپ در این مصاحبه تلویزیونی همچنین ادعاها درخصوص تلاش کرملین برای سنگ‌اندازی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را رد کرد و دخالت روسیه را در روند این انتخابات تقریباً غیرمحتمل دانست.
ترامپ در این مصاحبه گفته بود پوتین نسبت به اوباما رهبر بهتری است و اینکه ترجیح می‌دهد مانند پوتین قوی باشد تا مانند اوباما منفعل.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.