تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 خرداد 1397 - 11:49
کد خبر : 34339

سپیدرود بخشکد، ماهی‌ها می‌میرند

سپیدرود بخشکد، ماهی‌ها می‌میرند

حال و هوای سپیدرود این روزها خیلی خوب نیست، هجمه‌هایی از هر طرف برای اثبات خود و کوبیدن طرف مقابل تنها یک دستاورد بیشتر نداشته است. نابودی سپیدرود!

حال و هوای سپیدرود این روزها خیلی خوب نیست، هجمه‌هایی از هر طرف برای اثبات خود و کوبیدن طرف مقابل تنها یک دستاورد بیشتر نداشته است. نابودی سپیدرود!

در حالی که اسناد و مدارک مشخصی از پرداخت‌های مالی مالک سپیدرود برای نیم فصل موجود است مدیران بارها و بارها از عدم خرجکرد مدیر عامل بحث به میان می آورند. سوال اینجاست اگر خرجکرد و پرداختی از سوی مالک وجود نداشته چرا از پیش ساز و کاری برای این قضیه در قرارداد انتقال باشگاه به مالک سپیدرود اندیشیده نشده بود و اگر شده بود چرا بر اساس آن برخورد نمی شود و روی به جنجال‌های رسانه ای آورده‌اند؟ و اگر مستندی وجود ندارد چرا جلوی برخی به اصطلاح هواداران و لیدرها گرفته نمی‌شود؟

دلیل اجازه تمرین علی کریمی مابین یک ساعت خاص در زمین سردار جنگل چیست؟ اگر ایشان قرارداد دارند چرا در ساعاتی که زمین تمرین در اختیار تیم وجود دارد ایشان تمرین نمی‌دهند و از طرف چه شخص یا اشخاصی ساعت خاصی که زمین سردار جنگل در اختیار هیئت فوتبال است ایشان تمرین می دهند؟

شاید مالک یا مدیر عامل پایشان به توپ نخورده باشد که با کمی تحقیق می‌توان سابقه ورزشی دوستان را دریافت نمود اما به نظر می‌آید بر اساس مدارک و مستندات به تعهدات مالی و اخلاقی خود عمل کرده اند و بر عکس کسانی که بسیار پا به توپ بوده‌اند، مثلا چرا قراردادهای بازیکنان را به گونه‌ای بسته‌اند که نتوان از این استعدادها استفاده بهتری نمود و تمام قراردادهای سال گذشته بازیکنان یک ساله بسته شده؟

همین دوستان به اصطلاح فوتبالی همیشه پا به توپ! باعث فرصت سوزی‌هایی چون سام کنِ جوان شدند، سام کن و سام کن‌هایی که می توانستند برای سپیدرود منبع درآمد موجهی باشند و در کنار پیشرفت خودشان کمک به تیم شهرشان باشند اما…

دوستان، بزرگواران، آقایان، پا به توپ‌های همیشگی این همه هجمه بی‌دلیل (که البته دلایل هم کاملا مشخص است و فیلم های آن موجود) در حق ورزش و به خصوص فوتبال استان به حق نیست و دود آن صرفا به چشم جوانان این استان می رود. کمی از مسائل و منافع شخصی به دور باشید و بگذارید سپیدرود این عشق بی‌پایان رشتی‌ها به راه خود ادامه دهد.

سپیدرود گل بزن، رشتی‌ها بی‌قرارند…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.