تاریخ انتشار : شنبه 20 شهریور 1395 - 3:03
کد خبر : 3426

جریمه عدم رعایت فاصله طولی و عرضی مشخص شد/کنترل و نظارت سیستمی خواهد بود

جریمه عدم رعایت فاصله طولی و عرضی مشخص شد/کنترل و نظارت سیستمی خواهد بود

جارستان-رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا از مشخص شدن جریمه عدم رعایت فاصله طولی و عرضی نسبت به سایر وسایل نقلیه در حین رانندگی خبر داد. سرهنگ کرمی اسد، رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا گفت: طرح کنترل بر تخلف عدم رعایت فاصله طولی و عرضی به صورت پایلوت در اتوبان تهران – قم  اجرایی شد

جارستان-رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا از مشخص شدن جریمه عدم رعایت فاصله طولی و عرضی نسبت به سایر وسایل نقلیه در حین رانندگی خبر داد.
جریمه عدم رعایت فاصله طولی و عرضی مشخص شد/کنترل و نظارت سیستمی خواهد بود
سرهنگ کرمی اسد، رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا گفت: طرح کنترل بر تخلف عدم رعایت فاصله طولی و عرضی به صورت پایلوت در اتوبان تهران – قم  اجرایی شد که تاکنون صرفا جنبه ارشادی داشته است.
وی با تأکید بر اینکه رعایت فاصله طولی و عرضی با سایر وسایل نقلیه از الزامات است، تصریح کرد: از این به بعد در تمام جاده ها، معابر شهری و راههای روستایی این نوع تخلف به شدت رصد و در صورت مشاهده راننده متخلف جریمه می شود.
رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا در پایان بیان کرد: جریمه کد تخلف ۲۰۳۹ (عدم رعایت فاصله طولی و عرضی) در جاده ها ۵۰۰ هزار، معابر شهری ۴۰۰ هزار و راههای روستایی ۳۰۰ هزار ریال است.
شایان ذکر است، شاخص اندازه گیری فاصله طولی اینگونه است که راننده باید با سرعتی حرکت کند که با خودروی روبرویی ۲ ثانیه فاصله داشته باشد.
اشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.