تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 خرداد 1397 - 13:45
کد خبر : 34094

به مناسبت فرا رسیدن راهپیمایی روز قدس

به مناسبت فرا رسیدن راهپیمایی روز قدس

سید محمد احمدی فرماندار شهرستان رشت به مناسبت فرا رسیدن روز قدس از اقشار مختلف مردم جهت شرکت در این امر مهم دعوت بعمل آورد.

متن  پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

راهپیمایی روز جهانی قدس فرصت نمایش اقتدار امت اسلام و ملت های مظلوم علیه بنیان های ظلم است و بی تردید ملت رشید ایران در روز جهانی قدس چونان همیشه گام به صحنه اقتدار امت اسلام و ایران اسلامی خواهد نهاد.

دفاع از مردم ستمدیده فلسطین و زنده نگه داشتن این وصیت تاریخی امام راحل رسالتی است مهم که امروزه می بایست  بیش از هر زمان به آن پرداخت و امسال هم انشاء ا… یکبار دیگر این روز بزرگ را در تاریخ ماندگارتر کنیم.

اکنون جلوه‌های رنگارنگ بیداری اسلامی و اظهار وجود امت اسلام در زمانه ما ، بیش از پیش، پیام امام در روز قدس را بازمی‌نمایاند و بر این واقعیت تأکید می‌کند که واکنش دشمن، برخاسته از آگاهی ماست.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات  از مردم شریف و ولایت مدار شهرستان رشت دعوت می نمایم به نشانه سرکوبی ستم و در حمایت همیشگی از آرمانهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، امسال نیز در راهپیمایی روز قدس حضور یافته و یک بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی و صهیونیست به دنیا اعلام نمایم.

سید محمد احمدی

فرماندار شهرستان رشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.