تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 شهریور 1395 - 3:46
کد خبر : 3314

حجت‌الاسلام سید هادی خامنه‌ای:برجام باعث شد تا آمریکا به دنیا معرفی شود و حیثیتش را از دست دهد و بدعهدی آن به جهانیان ثابت گردد.

حجت‌الاسلام سید هادی خامنه‌ای:برجام باعث شد تا آمریکا به دنیا معرفی شود و حیثیتش را از دست دهد و بدعهدی آن به جهانیان ثابت گردد.

جارستان – نشست فصلی مجمع نیروهای خط امام گیلان با سخنرانی حجت‌الاسلام سید هادی خامنه‌ای دبیر کل مجمع نیروهای خط امام و عضو مجمع روحانیون مبارز در تاریخ ۱۳۹۵/۶/۱۷ در ساعت ۱۷:۰۰ برگزار شد که آقایان اسحاق راستی دبیر مجمع نیروهای خط امام استان گیلان، سروش اکبر زاده، احمد رمضانپور، اسماعیل ملک اخلاق، جمشید رسایی، فیاض

جارستان – نشست فصلی مجمع نیروهای خط امام گیلان با سخنرانی حجت‌الاسلام سید هادی خامنه‌ای دبیر کل مجمع نیروهای خط امام و عضو مجمع روحانیون مبارز در تاریخ ۱۳۹۵/۶/۱۷ در ساعت ۱۷:۰۰ برگزار شد که آقایان اسحاق راستی دبیر مجمع نیروهای خط امام استان گیلان، سروش اکبر زاده، احمد رمضانپور، اسماعیل ملک اخلاق، جمشید رسایی، فیاض زاهد و تعدادی دیگر از فعالین سیاسی استان حضور داشتند.
در ابتدای این نشست اسحاق راستی دبیر مجمع نیروهای خط امام استان گیلان به حاضران خیرمقدم گفت و پیام هشت ماده‌ای فرمان امام که در اوج جنگ و ترور منافقین در تاریخ ۱۳۶۱/۰۷/۲۴ بود را خواند.

حجت‌الاسلام سید هادی خامنه‌ای در ابتدای صحبت‌های خود به اهمیت کار فرهنگی و حقوق مردم و اهمیت کار فرهنگی که بالا بردن سطح اگاهی جامعه می باشد اشاره کرد وی افزود اگر فردی سیاسی هم هستیم، بازهم کار فرهنگی چاره ساز است چون سیاسی‌ترین کار، کار فرهنگی است و باید حقوق اساسی را برای مردم توضیح دهیم تا بدانند در چه مواردی حق دخالت دارند و در چه مواردی ندارند امروزه چاره بسیاری از مشکلات و اختلافات در مسائل مختلف، آگاهی دادن به مردم است.
دبیر کل مجمع نیروهای خط امام در ادامه با اشاره به پیام هشت ماده امام خمینی خاطرنشان کرد که این نامردیست که بسیاری از افراد عملکرد خود را به نام امام می‌نویسند و چیزهایی از زبان امام میگویند،این عمل باعث می شود تا مردم به جریان انقلاب و امام بدبین شوند.
دبیر کل مجمع نیروهای خط امام در خصوص شرایط حال کشور و موضوع برجام به این نکته اشاره کرد اکنون ایران را به‌عنوان کشوری اهل گفتگو می‌شناسند درجایی که زبان سیاسی آن گفتگو است، باید با مذاکره وارد شد نه با جنگ و یکی از نتایج مثبت برجام این است که آمریکا به دنیا معرفی شد و حیثیتش را از دست داد و بدعهدی آن به جهانیان ثابت گردید.

منبع : جارستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.