تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 شهریور 1395 - 21:03
کد خبر : 3301

مدیرکل استاندارد گیلان خبر داد: پلمپ یک شهربازی غیر استاندارد و ناایمن در فومن

مدیرکل استاندارد گیلان خبر داد: پلمپ یک شهربازی غیر استاندارد و ناایمن در فومن

جارستان-مدیرکل استانـدارد و تحقیقات صنعتی گیلان از پلمپ یک شهربازی غیر ایمن در فومن خبر داد. مدیرکل استاندارد استان گیلان با اعلام خبر پلمپ یک شهربازی غیر استاندار در فومن گفت: شهربازی‌هایی که از استاندارد لازم برخوردار نباشند با همکاری دستگاه قضایی پلمپ خواهند شد. داریوش اشکانی پورافزود: سال‌های اخیر حوادث زیادی در تجهیزات شهربازی

جارستان-مدیرکل استانـدارد و تحقیقات صنعتی گیلان از پلمپ یک شهربازی غیر ایمن در فومن خبر داد.


مدیرکل استاندارد استان گیلان با اعلام خبر پلمپ یک شهربازی غیر استاندار در فومن گفت: شهربازی‌هایی که از استاندارد لازم برخوردار نباشند با همکاری دستگاه قضایی پلمپ خواهند شد.

داریوش اشکانی پورافزود: سال‌های اخیر حوادث زیادی در تجهیزات شهربازی اتفاق افتاده که بررسی‌های موجود نشان می‌دهد عموماً یا بدون اطلاع سازمان ملی استاندارد ایران در مراکز تفریحی نصب شده و یا با نتیجه بازرسی مردود یا تاییدیه تاریخ اعتبار گذشته فعالیت می‌کرده و منجر به بروز حادثه شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که فعالیت همه تجهیزات بازی که بر اساس مصوبات شورای عالی استاندارد، مشمول مقررات استاندارد اجباری قرار گرفته در مکان‌های تفریحی اعم از شهربازی، زمین‌بازی، پارک‌های بازی، بدون تأییدیه ایمنی استاندارد ممنوع است.

اشکانی‌پور با بیان اینکه  هدف اداره کل استاندارد گیلان تأمین ایمنی و سلامت آحاد جامعه بویژه کودکان و نوجوانان است، تصریح کرد: سال جاری ضمن  هماهنگی با شهرداران و صاحبان و بهره‌برداران شهرهای بازی و تجهیزات تفریحی اقدام به کنترل،  نظارت، بررسی و استاندارد سازی تجهیزات تفریحی کرده است.

مدیرکل استاندار گیلان با تاکید بر اینکه پس از راهنمایی و ارائه اطلاعات لازم و درصورت لزوم صدور اخطار و تذکر، از ادامه فعالیت زمین‌ها و شهرهای بازی غیر استاندارد و نا ایمن تا زمان رفع نواقص جلوگیری خواهد شد، گفت: در همین راستا یک شهر بازی در شهرستان فومن پلمب و تا زمان رفع نواقص تعطیل شد.

ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.