تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 شهریور 1395 - 20:36
کد خبر : 3283

رودسر میزبان رقابت های شنای آب های آزاد قهرمانی کشور

رودسر میزبان رقابت های شنای آب های آزاد قهرمانی کشور

جارستان-رییس اداره ورزش و جوانان رودسر از برگزاری مسابقات شنای آب های آزاد قهرمانی کشور در این شهرستان خبر داد. از برگزاری مسابقات شنای آبهای آزاد قهرمانی کشور در رودسر خبر داد و اظهار کرد:این رقابت های یکروزه چهارشنبه، ۲۴ شهریور ماه جاری با شرکت ۳۲ استان کشور و در رده های سنی زیر ۲۰ سال،۲۰ تا ۳۰

جارستان-رییس اداره ورزش و جوانان رودسر از برگزاری مسابقات شنای آب های آزاد قهرمانی کشور در این شهرستان خبر داد.


از برگزاری مسابقات شنای آبهای آزاد قهرمانی کشور در رودسر خبر داد و اظهار کرد:این رقابت های یکروزه چهارشنبه، ۲۴ شهریور ماه جاری با شرکت ۳۲ استان کشور و در رده های سنی زیر ۲۰ سال،۲۰ تا ۳۰ سال،۳۰ تا ۴۰ و بالای ۴۰ سال در ساحل دریای رامدشت رودسر برگزار می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان رودسر افزود:این مسابقات زیر نظر فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان رودسر برگزار می شود.

مودبی وجود ظرفیت ها و توانمندی های بالا در این رشته ورزشی از جمله ساحل شنی و منحصر به فرد شهرستان رودسر را از دلایل مهم برگزاری این رقابت ها عنوان کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان رودسر از دیگر دلایل برگزاری این مسابقات را آشنایی جوانان این مرز و بوم با این رشته مفرح و با نشاط ورزشی و نیز شناسایی و کشف استعدادهای جوانان اعلام کرد.

وی با یادآوری این مطلب که هم اکنون این شهرستان ظرفیت بسیار خوبی در رشته شنا دارد وجود اکبر رنجکش چهره ارزشمند قهرمان شنای ایران از این شهرستان را بهترین گواه و مدعا در این زمینه ذکر کرد.

به گفته وی ،پروژه استخر شنای شهرستان رودسر که عملیات اجرایی آن از سال ۸۶ آغاز شده تنها ۳۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد و نبود اعتبارات کافی از دلایل مهم در تاخیر و تکمیل این پروژه است.

رییس اداره ورزش و جوانان رودسر خاطرنشان کرد:از آغاز سال جاری تاکنون بالغ بر هفت هزار ورزشکار در قالب ۳۰ هیات ورزشی در این شهرستان جذب ،ساماندهی و زیر پوشش بیمه ورزشی قرار گرفتند که نسبت به مدت مشابه پارسال با رشد ۱۵ درصدی در جذب ورزشکاران همراه است.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.