تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 - 20:51
کد خبر : 32703

حضور ۶ نوجوان گیلانی در اردوی تیم ملی نوجوانان، بزرگترین نشان از شکوفایی بسکتبال گیلان است

حضور ۶ نوجوان گیلانی در اردوی تیم ملی نوجوانان، بزرگترین نشان از شکوفایی بسکتبال گیلان است

دکتر رفیعی رئیس هیات بسکتبال گیلان: مربیان ارزنده گیلانی و نوجوانان شایسته گیلان بیشترین سهم از اردو را کسب کردند.

 

دکتر رفیعی رئیس هیات بسکتبال گیلان: مربیان ارزنده گیلانی و نوجوانان شایسته گیلان بیشترین سهم از اردو را کسب کردند.

لیست بازیکنان دعوت شده در اردو نوجوانان ۲۰۱۹ در حالی از سوی فدراسیون اعلام شد که گیلان با ۶ نماینده بیشترین سهم را در این اردو ‌دارد ، اصفهان و مازندران با تعدد پایگاههای قهرمانی تنها ۳ نماینده خواهند داشت و این رشد قابل توجه نشان از پویایی بسکتبال در گیلان و آنهم در سطح پایه دارد .

دکتر رفیعی ریاست هیات بسکتبال گیلان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز ملی خلیج همیشگی فارس، با اشاره به این مطلب افزود : اتفاقات بزرگی در بسکتبال گیلان آغاز شده‌و‌ همچنان معتقدم در ابتدای راه هستیم و‌ کارهای بسیاری در شرف انجام است.

دکتر رفیعی افزود: تلاش و پیگیری کمیته آموزش و شخص شهریار کریمی که در اردوهای رده های سنی حضور دارد بخش عمده ای از این موفقیت را رقم زده و در همین راستا مربیانی که ‌برای پرورش این بازیکنان از هیچ ‌کوششی فروگذار نکردند .

ریاست هیات بسکتبال گفت: این بازیکنان که ۳ نفر از باشگاه آرنا هستند و‌ مستقیما با شهریار کریمی فعالیت می کنند ، یک بازیکن از درفک و مربی ایشان آرش بالازاده‌، محمود محجوبی و بازیکن لاهیجانی و مرتضی گلشاهی مربی صومعه‌سرا که یک بازیکن از این شهر عازم است ، همه و همه را باید ستود .
دکتر رفیعی در ادامه افزود: از ابتدای کار برنامه های مدونی را در دستور کار قرار دادیم ، برنامه های کوتاه ، میان و دراز مدتی که ما را در رسیدن به این شایستگی های یاری رساند.

دکتر رفیعی خاطر نشان کرد: امیدوارم با همتی که در همکاران در سراسر استان شاهد هستم ، روزهای بهتری را در بسکتبال شاهد باشیم و انشاا.. در تمامی رده ها نمایندگانی داشته باشیم و این‌جز با همت تمامی اهالی بسکتبال میسر نخواهد شد .

دکتر رفیعی در پایان‌ هم از ارشیا نوبخت، کیان گل‌محمدی، محمد رضا باقری، محمد ثقفی، کسری محمدی، جواد پور هادی به عنوان نماینده گان ارزشمن گیلان یاد کرد و‌ گفت: از همت تک تک این عزیزان و خانواده های محترمشان تقدیر و تشکر می کنم و اعلام می نمایم این افتخار مدیون تمرین و ممارست مربیان ساعی و بازیکنان غیرتمند به دست آمده و امیدوارم در این راه مقتدرانه گام بردارند و به همراه کادر فنی پر صلابتی که هدایت تیم را دارند برای عزت و صلابت ایران همیشه سربلند و اهتزاز پرچم پرافتخار ایران از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.