تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهریور 1395 - 19:53
کد خبر : 3247

همکاری بازیگر زن معروف هالیوودی ( اتالی دورمر بازیگر سریال بازی تاج و تخت ) با کارگردان ایرانی!

همکاری بازیگر زن معروف هالیوودی ( اتالی دورمر بازیگر سریال بازی تاج و تخت ) با کارگردان ایرانی!

جارستان-ناتالی دورمر بازیگر سریال بازی تاج و تخت به عنوان بازیگر با کارگردان سرشناس ایرانی – آمریکایی فرهاد صفی نیا همکاری خواهد کرد. «ناتالی دورمرNatalie Dormer / » بازیگری که با بازی در نقش ملکه مارجوری در سریال «بازی تاج و تخت» به چهره ای محبوب تبدیل شده، به جمع بازیگران «پروفسور و مرد دیوانه»،نخستین فیلم سینمایی

جارستان-ناتالی دورمر بازیگر سریال بازی تاج و تخت به عنوان بازیگر با کارگردان سرشناس ایرانی – آمریکایی فرهاد صفی نیا همکاری خواهد کرد.


«ناتالی دورمرNatalie Dormer / » بازیگری که با بازی در نقش ملکه مارجوری در سریال «بازی تاج و تخت» به چهره ای محبوب تبدیل شده، به جمع بازیگران «پروفسور و مرد دیوانه»،نخستین فیلم سینمایی «فرهاد صفی نیا» اضافه شد.
به این ترتیب مل گیبسون، شان پن و ناتالی دورمر بازیگران اصلی فیلم پروفسور و مرد دیوانه (Professor And The Mad Man ) خواهند بود که به زندگی کسانی می پردازد که لغت نامه آکسفورد را بنیان گذاشتند.
مل گیبسون از سال ۱۹۹۸ حق رمان پرفروش جراح کروثورن: داستان قتل، جنون و عشق کلمات(Surgeon of Crowthorne: A Tale of Murder, Madness and the Love of Words) نوشته «سیمون وینچستر» را خریده بود و ابتدا قصد داشت خودش این فیلم را بسازد اما در نهایت این پروژه به صفی نیا رسید که اخیرا سریال تلویزیونی رئیس ( Boss ) را هم نوشته و تهیه کرده بود.
فیلمبرداری این فیلم اواخر سپتامبر آغاز خواهد شد.
فرهاد صفی نیا در سال ۱۳۵۳ بدنیا آمده و به عنوان تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس فعالیت می کند. او در سن چهار سالگی به همراه خانواده ایران را به مقصد پاریس و سپس لندن ترک کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.