تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 - 10:00
کد خبر : 32365

نقش مالک جوان سپیدرود در حفظ سهمیه لیگ برتری

نقش مالک جوان سپیدرود در حفظ سهمیه لیگ برتری

سپیدرود با همه فراز و نشیب ها، سرانجام در پایان هفته بیست و نهم لیگ برتر بقای خود را در این مسابقات تضمین کرد اما در این اتفاق نباید نقش مالکیت باشگاه را نادیده گرفت.

سرخپوشان رشتی که از ابتدای فصل با مشکلات شدید مالی و مدیریتی دست به گریبان بودند در پایان نیم فصل اول مسابقات تنها ۱۲ امتیاز از ۱۵ بازی کسب کرده بودند که اگر همان روند امتیاز گیری در نیم فصل دوم نیز ادامه داشت امروز سپیدرود نیز همچنان به طور جدی در منطقه سقوط قرار می گرفت.

مدیریت ابتدای فصل سپیدرود با عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و کسب نتایج بسیار ضعیف باعث شد سپیدرود در شرایط بحرانی قرار بگیرد و ۵ هفته پایانی نیم فصل اول ۵ شکست پیاپی را تجربه کند.

پس از آن هم وارد یک دوره مدیریتی کوتاه مدت شد که حواشی خاص خود را به همراه داشت. اما در ادامه دکتر تن زاده مالکیت این تیم را بر عهده گرفت و بدهی های قبلی سپیدرود را نیز متقبل شد. تن زاده در سخت ترین روزها دست این تیم را گرفت و هزینه های سنگین تیم داری را پذیرفت و تماشاگران را از نگرانی های همیشگی نجات داد.

تن زاده یکی از ارکان اصلی موفقیت و تغییر روند سپیدرود بود و البته غیرت بازیکنان، همراهی هواداران و تدابیر کادر فنی نیز هریک به سهم خود نقشی مهم ایفا می کرد اما اگر جواد تن زاده مالکیت تیم را نداشت شاید علی کریمی هم به این تیم نمی آمد و شاید بازیکنان نیز به دلیل با مشکلات مالی بیشتر نمی توانستند با تمرکز مناسبی وارد زمین مسابقه شوند.

مالک جوان و رشتی سپیدرود در برابر جریان سازی، اتهامات و کارشکنی های ناجوانمردانه سکوت کرد تا برای دفاع از خود، تیم را بیش از پیش وارد حاشیه نکند و همین تصمیمات و شیوه مدیریتی او باعث شد سپیدرود، اولین فصل حضور در لیگ برتر را با موفقیت به پایان برساند.

پرداخت مطالبات و انجام تعهدات مالی، اسکان در هتل، توجه به ضرورت شرایط رفاهی پیش از هر مسابقه، برنامه ریزی های میان مدت و بلند مدت تنها بخشی از اقدامات تن زاده در این مدت کوتاه بود. بی تردید شهر رشت و هواداران وفادار گیلانی، تعصب و از خودگذشتگی تن زاده را از یاد نخواهد برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.