تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهریور 1395 - 16:03
کد خبر : 3234

باهنر: باید به FATF احترام بگذاریم

باهنر: باید به FATF احترام بگذاریم

جارستان- دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه برخی دلایل نباید منتج به خروج ایران از مجامع بین‌المللی شود تصریح کرد: باید به مقررات بین‌المللی احترام بگذاریم که F.A.T.F نیز از این قاعده مستثنی نیست. باهنر با اعلام اینکه در پیوستن به F.A.T.F ما در برخی مصداقها در جهان اختلاف نظر داریم، عنوان کرد:

جارستان- دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه برخی دلایل نباید منتج به خروج ایران از مجامع بین‌المللی شود تصریح کرد: باید به مقررات بین‌المللی احترام بگذاریم که F.A.T.F نیز از این قاعده مستثنی نیست.

باهنر با اعلام اینکه در پیوستن به F.A.T.F ما در برخی مصداقها در جهان اختلاف نظر داریم، عنوان کرد: به طور مثال برخی از کشورهای دنیا بعضی از نهضتهای آزادیخبش را تروریسم می‌دانند که ما این اعتقاد را نداریم. ما بزرگترین تروریست دنیا را رژیم نامشروع صهیونیستی می‌دانیم و بارها اعلام کرده‌ایم از تمام امکاناتمان برای نابودی این رژیم نامشروع استفاده می‌کنیم و اعلام کرده‌ایم هر کشوری با منافع صهیونیستها درگیر شود با آنها همراه هستیم.

باهنر که در یک نشست خبری حضور داشت در پاسخ به سؤالی درباره اظهارات اخیر حجت‌الاسلام مصباحی مقدم که گفته است بنای مشورت با آیت‌الله مصباح یزدی را نداریم گفت: ما در رابطه با همگرایی و همدلی جبهه اصولگرایان یا همان جبهه انقلابیون و کسانی که به ارزشهای انقلاب اعتقاد دارند به آرای دیگران هم نیازمندیم.

وی افزود: اما برای مولفه شاکله سازمانی اصولگرایان در انتخابات اعتقاد داریم مجموعه اصولگرایان باید حول محور جامعه روحانیت جمع شوند. اگر محورها را بیشتر کنیم وحدت ما با مشکلات بیشتری مواجه خواهد شد. این جملات تعارضی با هم ندارد ما به نظر آیت‌الله مصباح نیاز داریم اما محور وحدت جامعه روحانیت است.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین درباره اظهارات اخیر مصباحی مقدم درباره اینکه عمر سیاسی احمدی‌نژاد به پایان رسیده اظهار کرد: زمانی که ما می‌گوییم به احمدی‌نژاد نیاز نداریم که این اشتباه است اما زمانی می‌گوییم به ۲۰ نامزد احتیاج داریم و کاندیدای نهایی ما معلوم نیست و زود است که درباره نامزد نهایی بحث کنیم. ما قرار نیست دست رد به سینه کسی بزنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.