تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1395 - 18:42
کد خبر : 323

حادثه هفت تیر فیلم می شود

حادثه هفت تیر فیلم می شود

جارستان- مدیر کل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر گروه تلویزیونی شاهد از آغاز به کار تحقیق و نگارش فیلمنامه سینمایی حادثه هفتم تیر خبر داد و گفت: فیلم سینمایی حادثه هفتم تیر تا تابستان سال آینده به احتمال قوی تا تیرماه تولید می شود. به گزارش ایرنا ، حسینعلی بیات با اعلام

جارستان- مدیر کل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر گروه تلویزیونی شاهد از آغاز به کار تحقیق و نگارش فیلمنامه سینمایی حادثه هفتم تیر خبر داد و گفت: فیلم سینمایی حادثه هفتم تیر تا تابستان سال آینده به احتمال قوی تا تیرماه تولید می شود.

به گزارش ایرنا ، حسینعلی بیات با اعلام این خبر که پس از تحقیق و نگارش و رسیدن به فیلنامه ای مناسب، ساخت و اکران فیلمی فاخر را با موضوع شهدای هفتم تیر تا تیرماه سال آینده در دستور کار داریم، افزود: با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری به منظور معرفی هنرمندانه حادثه هفتم تیر سال ۱۳۶۰ به نسل جوان، پرداختن به ابعاد این رویداد عظیم از اولویت های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی ادامه داد : در سال ۱۳۶۰ و اوایل روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ملتهب و بنی صدر عزل شده بود و پس از آن جنگ تحمیلی آغاز شد که منافقین کوردل به خیال غلط خود تصور می کردند که می توانند در مقابل ملت ایران بایستند، ملتی که با ایمان قلبی خود به دنبال شکست استکبار جهانی بودند.

وی حادثه هفتم تیر را یادبود مردانی از جنس نور دانست و تصریح کرد: ساخت این فیلم به عنوان یک محصول دینی – فرهنگی برای معرفی این واقعه و شهدا و قهرمان های ملی مذهبی کشور، تأثیر شگرفی بر جوانان خواهد گذاشت.

مدیر کل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: ساخت فیلم ارزشی واقعه هفتم تیر با بررسی همه مسائل در دستور کار بنیاد قرار گرفته و مورد حمایت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران واقع شده است و امیدواریم پس از تحقیق و نگارش و رسیدن به فیلمنامه ای مناسب، ساخت و اکران فیلمی فاخر با موضوع شهدای هفتم تیر تا تیرماه سال آینده به سرانجام برسد.
به گفته وی، ۲۶ فیلم سینمایی و سریال در خصوص شهدا در کشور در حال تولید است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.