تاریخ انتشار : شنبه 1 اردیبهشت 1397 - 14:02
کد خبر : 32282

زمان کنفرانس خبری سرمربیان تیم‌های سپیدرود و فولاد

زمان کنفرانس خبری سرمربیان تیم‌های سپیدرود و فولاد

تیم فوتبال سپیدرود رشت در آخرین دیدار خانگی در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر، عصر روز یکشنبه در ورزشگاه سردار جنگل رشت میزبان فولاد خوزستان است. کنفرانس خبری تیم فولاد خوزستان امروز شنبه از ساعت ١٧:۳۰ تا ساعت ١٧:۴۵ و کنفرانس خبری سپیدرود رشت از ساعت ۱۸:۰۰ تا ساعت ۱۸:۱۵ است.

 

نشست خبری سرمربیان تیم‌ها،  پیش از بازی دو تیم سپیدرود رشت و فولاد خوزستان از هفته بیست و نهم لیگ برتر (جام خلیج فارس ) روز شنبه ٩٧/٢/١ از ساعت ١٧:٣٠ – ١٨:١۵ در مجموعه ورزشی شهید دکتر عضدی رشت برگزار می‌شود.

کنفرانس خبری تیم فولاد خوزستان امروز شنبه از ساعت ١٧:۳۰ تا ساعت ١٧:۴۵ و کنفرانس خبری سپیدرود رشت از ساعت ۱۸:۰۰ تا ساعت ۱۸:۱۵ است.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در آخرین دیدار خانگی در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر، عصر روز یکشنبه در ورزشگاه سردار جنگل رشت میزبان فولاد خوزستان است. در جدول رده بندی و تا پایان هفته بیست و هشتم ، تیم فولاد خوزستان با کسب ۴۳ امتیاز در مکان ششم و سپیدرود رشت با ۲۹ امتیاز در مکان سیزدهم جدول قرار دارند.

سپیدرود با روحیه خوب به مصاف فولاد می‌رود

فرهاد خراسانی، سخنگوی تیم سپیدرود اظهار کرد: با توجه به شرایط جدول امیدواریم تیم فوتبال سپیدرود رشت برابر فولاد خوزستان به برتری برسد تا بدون در نظر گرفتن نتایج سایر تیم‌ها، حضور سپیدرود برای فصل آینده در رقابت‌های لیگ برتر قطعی شود. وی بیان کرد: البته سپیدرود با توجه به پیروزی هفته گذشته برابر تراکتور سازی تبریز، با روحیه خوب به مصاف فولاد می رود و هدف کادر فنی و بازیکنان نیز کسب سه امتیاز این دیدار است.

سپیدرود تیمی دوست‌داشتنی است و خیلی از بازیکنان دوست دارند در این تیم بازی کنند

توحید غلامی، هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت در مورد وضعیت سپیدرود در آستانه بازی با فولاد خوزستان گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و پیروزی ما برابر تراکتورسازی باعث شد تا در جدول شرایط بهتری پیدا کنیم. البته هنوز ماندن ما در لیگ برتر روی کاغذ قطعی نیست و حتماً باید فولاد را در رشت شکست بدهیم تا برای بازی آخر مشکل خاصی نداشته باشیم.

وی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه سپیدرود خاطر نشان کرد: در لیگ برتر خیلی از تیم‌ها مشکل مالی دارند و این چیز عجیبی نیست. همین تیم سپیدرود ما یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران است و حیف است که این تیم با این همه هوادار و پتانسیلی که دارد، با مشکلات مالی مواجه شود. اعتقاد من این است که مسئولان استانی باید تیم سپیدرود را به صورت جدی حمایت کنند تا این تیم فصل آینده مشکلات مالی نداشته باشد.

هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت در مورد وضعیت خودش برای فصل آینده خاطر نشان کرد: هنوز لیگ تمام نشده است و نمی‌توان چیزی را در مورد آینده پیش‌بینی کرد. البته این را  هم بگویم که سپیدرود با این هواداران متعصب، تیمی دوست‌داشتنی است و خیلی از بازیکنان دوست دارند در این تیم بازی کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.