تاریخ انتشار : دوشنبه 15 شهریور 1395 - 17:42
کد خبر : 3176

نامه فیفا به فدراسیون فوتبال:نه نکونام محروم می‌شود نه تماشاگران ایرانی

نامه فیفا به فدراسیون فوتبال:نه نکونام محروم می‌شود نه تماشاگران ایرانی

جارستان-اولین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل قطر با حاشیه‌های زیادی همراه بود. جواد نکونام، مربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان در بطن این حاشیه‌ها قرار داشت. همچنین کارلوس کی‌روش اعتراضات زیادی به داور بازی داشت و بخشی از تماشاگران پر تعداد حاضر در ورزشگاه هم در

جارستان-اولین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل قطر با حاشیه‌های زیادی همراه بود. جواد نکونام، مربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان در بطن این حاشیه‌ها قرار داشت.

همچنین کارلوس کی‌روش اعتراضات زیادی به داور بازی داشت و بخشی از تماشاگران پر تعداد حاضر در ورزشگاه هم در چند صحنه واکنش‌هایی نسبت به بازیکنان و قطری‌های حاضر در ورزشگاه آزادی و داور بازی نشان دادند.

امروز (دوشنبه) فدراسیون جهانی فوتبال، نامه‌ای به فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال و نظر خود را در مورد اتفاقات و حاشیه‌های دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل قطر اعلام کرد.

بر اساس این نامه نکونام با محرومیت مواجه نخواهد شد. البته او باید توضیحاتی را به کمیته انضباطی فیفا ارائه دهد. ضمن اینکه محرومیتی برای کی‌روش و تماشاگران ایرانی هم در نظر گرفته نخواهد شد.
میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.