تاریخ انتشار : یکشنبه 12 فروردین 1397 - 13:42
کد خبر : 31597

۱۲ فروردین تبلور جمهوریت در انقلاب اسلامی ایران

۱۲ فروردین تبلور جمهوریت در انقلاب اسلامی ایران

  نظام مقدس جمهوری اسلامی تبلور حکومت اسلامی حقیقی مبتنی بر شرایط روز و برگرفته از اسلام ناب محمدی است. مردم غیور شهر رشت در کنار سیل خروشان ملت ایران با جانفشانی،اتحاد و ایثار پس از در هم کوبیدن نظام طاغوتی وابسته به استکبار با برگزاری رفراندومی آزاد در آن روزها تبلور دموکراسی و مردم

 

نظام مقدس جمهوری اسلامی تبلور حکومت اسلامی حقیقی مبتنی بر شرایط روز و برگرفته از اسلام ناب محمدی است.

مردم غیور شهر رشت در کنار سیل خروشان ملت ایران با جانفشانی،اتحاد و ایثار پس از در هم کوبیدن نظام طاغوتی وابسته به استکبار با برگزاری رفراندومی آزاد در آن روزها تبلور دموکراسی و مردم سالاری دینی را پیش چشم جهانیان به نمایش گذاشته و با رأی قاطع حداکثری (بلی) به جمهوری اسلامی مُهری زیبنده بر پای مشروعیت این نظام مقدس کوبیدند.

امروز پس از گذشت چهار دهه از شروع انقلاب اسلامی،ایران با تکیه بر رهنمودهای رهبری فرزانه در مسیر آرمانهای امام و انقلاب با حضور همیشه در صحنه ملتی غیور که هیچ گاه در بزنگاههای مختلف عرصه را برای جولان دشمنان وعیادی خود فروخته آنها خالی نکرده اند با صلابت تر از هر زمان در تاریخ خود پیش به سوی تعالی در حرکت است.

مسئولین و مدیران کشور در هر سطح و رده ای باید به پاس این حضور وحمایت همه جانبه با دیدگاه و نگاهی جهادی و انقلابی دین خود به این ملت و نظام را به بهترین شکل ممکن ادا کنند.

به امید روزی که پرچم مقدس انقلاب اسلامی، در دست منجی حقیقی، حضرت مهدی (عج) قرار گیرد.

سید امیر حسین علوی
رئیس شورای اسلامی شهر رشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.