تاریخ انتشار : جمعه 10 فروردین 1397 - 1:49
کد خبر : 31577

بیانیه‌ای از سوی «ستاد فعالان اقتصادی دکتر روحانی در گیلان»؛ ستادی که وجود ندارد!

بیانیه‌ای از سوی «ستاد فعالان اقتصادی دکتر روحانی در گیلان»؛ ستادی که وجود ندارد!

طی روزهای اخیر در فضای مجازی مطلبی با عنوان بیانیه ستاد فعالان اقتصادی دکتر روحانی در گیلان با مضمون حمایت از دکتر تاجیک مدیرکل حوزه استاندار گیلان منتشر شده است.

 

طی روزهای اخیر در فضای مجازی مطلبی با عنوان بیانیه ستاد فعالان اقتصادی دکتر روحانی در گیلان با مضمون حمایت از دکتر تاجیک مدیرکل حوزه استاندار گیلان منتشر شده است.
پیرو این مطلب پایگاه خبری جارستان تحقیقاتی را در این خصوص انجام داده است که پیرامون آن سوالاتی در نزد افکار عمومی مطرح می‌شود:

۱- در حال حاضر حسن تاجیک به عنوان مدیرکل حوزه استاندار گیلان هر روز صبح در محل کار خود حضور می‌یابد و منظور از استفاده بهتر از ایشان در بیانیه صادره به طور شفاف معین نشده است؟ احتمالا این دوستان به اصطلاح ستادی انتظار چه پست و سمتی بالاتر برای ایشان متصور هستند؟! آیا کلیدواژه «فعالین اقتصادی» در بیانیه مذکور برای تعرفه غیرمستقیم تاجیک در سمت معاونت اقتصادی استانداری و فشار به استاندار گیلان به کار برده شده است؟

۲- طی تحقیقات پایگاه خبری جارستان از طریق تماس با روسای ستاد دکتر روحانی در گیلان، هرگز در سطح استان ستادی با عنوان «ستاد فعالان اقتصادی دکتر روحانی در گیلان» در ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی وجود نداشته و فلسفه پیرامون این بیانیه و انتشار آن و حمایت این چنینی هنوز در ابهام قراردارد. آیا بهتر نبود این فعالان به اصطلاح ستادی حداقل نام و نام‌خانوادگی خود را در این بیانیه درج می‌کردند تا مشخص شود چه کسانی پشت این بیانیه هستند و سایر فعالین سیاسی نیز با این ستاد خودجوش، شکل گرفته بعد از انتخابات بیشتر آشنا شوند؟!

۳-در بندهایی از این نوشتار با کلی‌گویی از درخواست چهره‌ها و فعالین رسانه‌ای، فرهنگی، علمی و سیاسی گیلان نیز از استاندار جهت استفاده از تاجیک آن هم به بهترین نحو یاد شده است، بی آنکه نام این فعالین فرضی عرصه فرهنگ و رسانه هم در ذیل بیانیه فوق انتشار یابد!

به هر روی پیشنهاد می‌‌شود هر چه سریع‌تر افراد تشکیل‌دهنده این ستاد که گویا بعد از انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شده خود را به عنوان امضاءکنندگان این بیانیه معرفی نمایند یا حداقل حمایت خود را در قالب مصاحبه یا یادداشت‌هایی با اسامی واقعی و مشخص منتشر کنند تا شاید از شبهات به وجود آمده کاسته شود و نیز دلیل چنین درخواست مبهمی مشخص گردد. اگر چنانچه دکتر تاجیک عملکرد مثبتی در حوزه فعلی داشته حامیان ایشان لزومی به پنهان کردن نام و نشان واقعی خود ندارند و بهتر است از نتایج مثبت عملکرد ایشان در چند سال اخیر در حوزه استانداری صحبت به میان بیاورند تا اینکه بیانیه‌ای به نام ستادی که وجود خارجی ندارد، منتشر کنند!

جارستان آمادگی انتشار جوابیه و پاسخ این دوستان را اعلام می‌دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.