تاریخ انتشار : سه شنبه 7 فروردین 1397 - 15:34
کد خبر : 31501

حمایت استاندار از برنامه‌های شهرداری رشت

حمایت استاندار از برنامه‌های شهرداری رشت

مسعود نصرتی شهردار رشت در دیدار نوروزی با استاندار گیلان ضمن تشکر از حمایت‌های استانداری گیلان در سال ۹۶ نسبت به مجموعه مدیریت شهری اظهار داشت: با توجه به راهکارها دستورالعمل‌ها و روش‌هایی که با حمایت‌های همگان اتخاذ شد کارها با تمام فراز و نشیب‌های سال گذشته پیش رفت. دکتر نصرتی در این دیدار گفت:

مسعود نصرتی شهردار رشت در دیدار نوروزی با استاندار گیلان ضمن تشکر از حمایت‌های استانداری گیلان در سال ۹۶ نسبت به مجموعه مدیریت شهری اظهار داشت: با توجه به راهکارها دستورالعمل‌ها و روش‌هایی که با حمایت‌های همگان اتخاذ شد کارها با تمام فراز و نشیب‌های سال گذشته پیش رفت.

دکتر نصرتی در این دیدار گفت: امیدوارم سال ۹۷ برای استان گیلان و شهر رشت سالی پر از سلامت و موفقیت و توسعه باشد.

شهردار رشت اعلام کرد: ۸۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان وصولی شهرداری رشت در اسفند ماه

وی با اشاره به بودجه سال ۹۶ گفت: فارغ از سه کدی که در بودجه ما پشتوانه بوده و شامل وام، انتشار اوراق و فروش پروژه‌های سرمایه‌گذاری است، مابقی بودجه شهرداری رشت محقق شد و این برای شهرداری رشت کاری مهم و متفاوت است و ما تنها در اسفند ماه ۸۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان نقد و غیرنقد وصولی داشتیم.

وی حمایت‌های استاندار گیلان و فرماندار شهرستان رشت در این حوزه را بسیار موثر عنوان کرد و افزود: مطمئنا این اتحاد و همدلی که پایه‌گذاری آن در سال ۹۶ صورت گرفته است شرایط خوبی را در سال ۹۷ برای شهر رشت رقم می‌زند.

استاندار گیلان: موفقیت شهرداری رشت تنها محدود به رشت نیست

مصطفی سالاری استاندار گیلان نیز در این دیدار با اشاره به دستاوردهای شهرداری رشت در سال ۹۶ اظهار داشت: اگر در سال ۹۷ محکم و همدل حرکت کنیم می‌توانیم دستاوردها را تقویت کنیم و آنچه را که محقق نشده را جامه عمل بپوشانیم و باید با برنامه به موقع کارها را پیش ببریم.

استاندار گیلان با اشاره به پیوند گیلان با کشاورزی افزود: باید در بخش کشاورزی کارهای مهم‌تری انجام شود و فعالیت‌ها اولویت‌بندی شود تا مشاغل موجود را به در آمد کافی برساند.

وی با این توضیح که خدمات شهرداری رشت به بیش از ۵۰ درصد مردم استان می رسد گفت: جمعیت ثابت و شهرهای پیرامون خدمات بسیاری را از شهرداری رشت می گیرند اگر در کاری شهرداری رشت پیشگام شود شهرهای دیگر از آن الگو می گیرند و موفقیت شهرداری رشت تنها محدود به رشت نیست.

سالاری: آماده هر گونه حمایت از مجموعه شهرداری هستیم

مصطفی سالاری با تاکید بر مسئولیت سنگین مدیریت شهری تصریح کرد: این سختی ارزشمند است چرا که دامنه اثرگذاری فعالیت های شما بالا ست و توسعه و آرامش را برای همگان به ارمغان می آورد و ما آمادگی هر گونه حمایت را داریم .

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه مردم در نهایت مجموع فعالیت مسئولان را قضاوت می کنند افزود: اگر شهرداری موفق شود همه دستگاهها موفق شدند.

وی با اشاره به پشتیبانی رییس جمهور از طرح بازآفرینی گفت: رشت نیز به این امر نیاز دارد و سهمیه بندی در استانها انجام شده است اما اگر درست حرکت کنیم می توانیم از بیش از ظرفیت خود، در این بخش بهره مند شویم.

وی تصریح کرد: اگر به منابع محدود خود تکیه کنیم کارها پیش نمی رود و باید بخش های مختلف تولیدی و ساخت و ساز رونق بگیرد .

سالاری: لزوم هماهنگی دستگاه ها و همزمانی درست پروژه های سال ۹۷

استاندار گیلان فازبندی رودخانه های رشت و هماهنگی دستگاه های اجرایی برای ساماندهی دو رودخانه را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: سالها است خواسته ایم همه مشکلات را با هم حل کنیم اما نشده است و باید بقیه دستگاه های متولی هماهنگ شوند و برنامه زمانی پروژه ها درست تعریف شود تا مشکلی رخ ندهد.

دکتر سالاری افزود: برای اینکه رشت مقصد گردشگری شود باید برنامه تعریف شود و همه دستگاه ها تعهد و وظایف خود به طرح ها و برنامه ها را انجام دهند.

استاندار گیلان در پایان تاکید کرد: برای همکاری با شهرداری آمادگی داریم و همه دستگاه ها را ترغیب و تحریک به همکاری می کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.