تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1395 - 14:02
کد خبر : 3045

رایزنی علمای قم با ظریف برای نامزدی در انتخابات

رایزنی علمای قم با ظریف برای نامزدی در انتخابات

جارستان- آیت‌الله محسن غرویان از رایزنی جمعی از علما و روحانیون قم با محمدجواد ظریف برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری در صورت «افزایش فشارها بر روحانی» خبر داد. او در گفت‌وگو با «انتخاب» اظهار کرد: برای اولین بار است که این موضوع را می‌گویم. نظر جمعی از علما، مدرسین و روحانیون اعتدالی در قم این

جارستان- آیت‌الله محسن غرویان از رایزنی جمعی از علما و روحانیون قم با محمدجواد ظریف برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری در صورت «افزایش فشارها بر روحانی» خبر داد.

او در گفت‌وگو با «انتخاب» اظهار کرد: برای اولین بار است که این موضوع را می‌گویم. نظر جمعی از علما، مدرسین و روحانیون اعتدالی در قم این است که آقای ظریف در انتخابات ریاست‌جمهوری کاندیدا شوند. البته کاندیدای اول ما آقای دکتر روحانی است و آن چه گفتم تنها در صورتی است که فشارها بر روی دکتر روحانی افزایش یابد.

وی افزود: دکتر ظریف چهره برجسته بین‌المللی است و دیدگاه‌های بسیار بلندی دارد و می‌تواند گزینه بسیار جدی در انتخابات ۹۶ باشد.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: هم‌اکنون در حال رایزنی با شخص آقای دکتر ظریف هستیم تا ببینیم نظر او چیست. البته او تا الان این موضوع را نپذیرفته و گفته است نمی‌آید ولی اصرار بسیاری هست که او ورود کند.

غرویان بار دیگر تاکید کرد: در جناح اعتدالیون گزینه اول دکتر روحانی و سپس دکتر ظریف است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.