تاریخ انتشار : شنبه 13 شهریور 1395 - 4:10
کد خبر : 2918

امام جمعه بندرانزلی گفت:جهان اسلام نباید در مقابل جنایات آل سعود سکوت کند

امام جمعه بندرانزلی گفت:جهان اسلام نباید در مقابل جنایات آل سعود سکوت کند

جارستان-امام جمعه بندرانزلی گفت:جهان اسلام نباید در مقابل جنایات آل سعود سکوت کرده و هرچه سریعتر باید به دنبال محاکمه جنایتکاران بوده و نگذارند این محاکمه به دست  فراموشی سپرده شود. حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین، امام جمعه بندرانزلی در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد:در دوران امروز عده ای در

جارستان-امام جمعه بندرانزلی گفت:جهان اسلام نباید در مقابل جنایات آل سعود سکوت کرده و هرچه سریعتر باید به دنبال محاکمه جنایتکاران بوده و نگذارند این محاکمه به دست  فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین، امام جمعه بندرانزلی در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد:در دوران امروز عده ای در داخل در تلاش برای بزک کردن دشمنان هستند و جای تعجب است که حتی در تلاشند چهره منافقان را نیز تطهیر کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن اول ذی حجه وسالروز ازدواج مبارک امیرالمومنین و حضرت فاطمه زهرا(س) و روز ازدواج افزود:مقوله ازدواج به یکی از مشکلات زندگی جوانان به دلیل وجود مشکلات اشتغال و معیشت در جامعه تبدیل شده  لذا پدران، مادران و همه مردم باید در راستای ترویج و تسهیل این سنت حسنه کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین به ۱۷شهریور و کشتار مردم در میدان لاله تهران توسط رژیم ستمکار پهلوی اشاره کرد و یادآور شد:این یادآوری ها به دلیل آن است که یادمان نرود چه رنج ها و مشقتی برای به ثمر نشستن و پیروزی این انقلاب شکوهمند اسلامی کشیده شده است.

وی همچنین به فرارسیدن ۱۸شهریور و روز نهضت سوادآموزی اشاره و خاطرنشان کرد:با وجود اینکه اقدامات بسیار خوبی در راه ریشه کن کردن بی سوادی در جامعه شده اما متاسفانه براساس آمار، هنوز هم در این جامعه بی سواد وجود دارد که آموزش و پرورش و سازمان نهضت سوادآموزی باید در این راستا همت مضاعف داشته باشند.

امام جمعه انزلی همچنین به واقعه ۱۸ شهریور سال ۱۳۶۶و کشتار حجاج ایرانی در برائت از مشرکین به دست حکومت آل سعود اشاره و تاکید کرد:این جنایت در آن سال برای خیلی ها سوال برانگیز بود اما امروز چهره آل سعود برای تمام دنیا آشکار شده است .

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با تاکید بر واگذاری مدیریت حرمین شریفین به مسلمانان تصریح کرد:جنایات آل سعود نشان دهنده بی لیاقتی آنان در مدیریت حرمین شریفین است.

وی به استفاده آل سعود از دستبندهای الکترونیکی ساخت اسراییل برای زوار بیت الله الحرام اشاره کرد و متذکر شد: جهان اسلام نباید در مقابل جنایات آل سعود سکوت کرده و هرچه سریعتر باید به دنبال محاکمه جنایتکاران بوده و نگذارند این محاکمه به دست  فراموشی سپرده شود.

خطیب جمعه انزلی در پایان با تاکید بر اعمال دهه اول ذی الحجه خاطرنشان کرد: ده روز اول این ماه بسیار فضیلت دارد، عید قربان، عید غدیر و عرفه از مهمترین این اعیاد هستند، لذا بر انجام اعمال این اعیاد و روزها توجه شود.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.