تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 شهریور 1395 - 10:19
کد خبر : 2808

نارضایتی فرماندار تالش از پیشرفت فیزیکی کمربندی شهر

نارضایتی فرماندار تالش از پیشرفت فیزیکی کمربندی شهر

جارستان- فرماندار تالش گفت: پیشرفت فیزیکی کمربندی تالش رضایتبخش نیست و با توجه به اهمیت آن در حمل کالا و مسافر نیاز به توجه بیشتری دارد. علی فتح الهی در گفت‌وگو با تسنیم در تالش با بیان اینکه کار ساخت کمربندی تالش سرعت لازم را ندارد، اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی پروژه کمربندی تالش با وجود

جارستان- فرماندار تالش گفت: پیشرفت فیزیکی کمربندی تالش رضایتبخش نیست و با توجه به اهمیت آن در حمل کالا و مسافر نیاز به توجه بیشتری دارد.

علی فتح الهی در گفت‌وگو با تسنیم در تالش با بیان اینکه کار ساخت کمربندی تالش سرعت لازم را ندارد، اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی پروژه کمربندی تالش با وجود کددار بودن رضایتبخش نیست و درخواست ما این است که این طرح عملیاتی‌تر شود.

فرماندار تالش با اشاره به اینکه اگرچه این پروژه در تالش واقع شده است ولی متعلق به کل کشور است و ترانزیت مسافر و کالای شمال کشور از این محور انجام می‌شود، گفت: اگر براثر بلایای طبیعی اتفاقی برای پل آب نمای تالش بیفتد همه منطقه شمال کشور از نظر عبور و مرور خودروها با مشکل اساسی روبرو می‌شود.

فتح الهی با اعلام اینکه با وجود وضعیت اقتصادی نامناسب و محدودیت اعتباری رشد نسبتاً قابل توجهی را در اعتبارات داشته‌ایم، اعلام کرد: این پروژه کددار است و در قالب تملک اراضی، رقم بالایی را می‌طلبد و با این تخصیص‌ها امکان این کار نیست.

نماینده عالی دولت در شهرستان تالش با بیان اینکه یک کیلومتر از این جاده بین منطقه میانکوه تا قرق و پل آن آماده است، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم این یک کیلومتر را افتتاح کنیم تا در مواقع ضروری و حساس ترافیک سنگین را به این سمت انتقال دهیم.

فرماندار تالش با اشاره به اینکه پروژه‌های هفته دولت امسال در تالش ۱۲۵ پروژه در قالب ۶۰ میلیارد تومان بوده است، گفت: این رقم در سال گذشته ۴۴ میلیارد تومان و در سال ۹۳، ۱۴ میلیارد تومان بود که اگر این آمار را به صورت نموداری ارزیابی کنیم رشد معناداری داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.