تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1396 - 16:55
کد خبر : 27938

اصغر ابراهیمی قهرمان با اخلاق گیلانی مربی تیم ملی وزنه برداری ایران در مسابقات آمریکا

اصغر ابراهیمی قهرمان با اخلاق گیلانی مربی تیم ملی وزنه برداری ایران در مسابقات آمریکا

در شرایطی که ۲ وزنه‌بردار کشورمان موفق شدند روی سکوی مسابقات جهانی در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم قرار بگیرند، قهرمانی تیم وزنه‌برداری کشورمان در مسابقات جهانی قطعی شد. تیم ایران با حساب امتیازهای سلیمی و حسینی به عنوان قهرمانی جهان رسید و بالاتر از کره جنوبی برای نخستین بار این عنوان را بدست آورد. تیم ملی

در شرایطی که ۲ وزنه‌بردار کشورمان موفق شدند روی سکوی مسابقات جهانی در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم قرار بگیرند، قهرمانی تیم وزنه‌برداری کشورمان در مسابقات جهانی قطعی شد.

تیم ایران با حساب امتیازهای سلیمی و حسینی به عنوان قهرمانی جهان رسید و بالاتر از کره جنوبی برای نخستین بار این عنوان را بدست آورد.

تیم ملی وزنه برداری کشورمان با ۸ وزنه بردار راهی مسابقات جهانی شد که در نهایت با ۵ مدال طلا، ۳ نشان نقره و ۶ گردن آویز برنز و کسب ۵۰۹ امتیاز برای نخستین بار قهرمان رقابت‌های جهانی شد. پس از تیم کشورمان، تیم‌های کره جنوبی و ازبکستان در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

اصغر ابراهیمی قهرمان با اخلاق گیلانی ، کاپیتان اسبق تیم ملی ایران و رئیس هیئت وزنه برداری استان گیلان به عنوان مربی در کنار این تیم حضور داشت و این افتخار ملی را به ارمغان آوردند. 

ایشان در دو المپیک ۲۰۰۴ آتن و ۲۰۰۸ پکن شرکت کرد. او در سال های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۸ قهرمان باشگاههای آسیا شد و در بازی های آسیایی ۲۰۱۰ به مدال نقره رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.