تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 شهریور 1395 - 23:15
کد خبر : 2772

شورای رودسر با قرعه کشی رییس انتخاب کرد!

شورای رودسر با قرعه کشی رییس انتخاب کرد!

جارستان- انتخابات هیئت رییسه شورای شهر رودسر با حضور ۷ نفر از اعضای شورای شهر و نماینده فرماندار در محل ساختمان شورای شهر رودسر برگزار شد. به گزارش دیارمیرزا , محمد حسین زاده که ریاست شورا در سال سوم را برعهده داشت در ابتدای جلسه تمامی اعضای شورا را به اتحاد و همدلی دعوت می

جارستان- انتخابات هیئت رییسه شورای شهر رودسر با حضور ۷ نفر از اعضای شورای شهر و نماینده فرماندار در محل ساختمان شورای شهر رودسر برگزار شد.

به گزارش دیارمیرزا , محمد حسین زاده که ریاست شورا در سال سوم را برعهده داشت در ابتدای جلسه تمامی اعضای شورا را به اتحاد و همدلی دعوت می کند و می گوید: اعضای محترم شورا با برنامه ریزی و توانایی بالا ورود نمایند تا بتوانند بخوبی مسیر را ادامه دهند و به پایان برسانند.

وی افزود : وقت گذاری و همچنین توانایی در مدیریت مسایل مرتبط به شورا از وظایف اولیه ریاست شورای شهر است و دوستان بر همین اساس خود را نامزد ریاست شورا نمایند. در ادامه جلسه سید یزدان میرحبیبی خود را بعنوان اولین نامزد انتخابات ریاست شورای شهر معرفی میکند و اسماعیل صفری نیز بعنوان دومین نامزد انتخابات شورا کاندیدا شدند.

بعد از اخذ آرا و قرائت آن توسط نماینده فرماندار میرحبیبی و صفری هر کدام ۳ رای به دست آوردند و یک برگه سفید در بین آرا وجود داشت. در حالیکه اعضای شورای شهر هر  با تعجب  به هم می نگریستند ، نماینده فرماندار برآن شد تا بار دیگر انتخابات را برگزار نماید و این بار نیز همان روال قبل صورت گرفت و هر کدام از کاندیدا ۳ رای را به خود اختصاص دادند.

در نهایت تصمیم بر این شد تا قرعه کشی انجام شود که بعد از دو برگه سفید ؛ سید یزدان میرحبیبی بعنوان ریاست شورای شهر انتخاب شد.

 در ادامه نیز شرایط انتخاب نایب رییس نیز بین شهرام قهرمانی و سید محمد میراضی صورت پذیرفت که این دو نیز هر کدام ۳ رای به دست آوردند. کار انتخاب نائب رئیسی نیز در نهایت به قرعه کشی رسید و شهرام قهرمانی از میان برگه ها انتخاب شد و جایگاه نایب رییسی را به دست گرفت.

طبق روال بقیه سمت ها به رای گذاشته شد و عزت الله ابوطالبی با ۷ رای بعنوان خزانه دار ، اسماعیل صفری با ۵ رای سخنگوی شورا و مجتبی کاظمی با ۶ رای بعنوان منشی شورا انتخاب شد.

در پایان محمد حسین زاده از اعضای شورا شهر حلالیت خواست و افزود: با همدلی و همزبانی برای پیشرفت و آبادانی شهرمان قدم برداریم تا مردم را امیدوار سازیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.