تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 شهریور 1395 - 22:28
کد خبر : 2746

ببخشید که بدون اجازه ازشما از استاندارتشکرکردیم

ببخشید که بدون اجازه ازشما از استاندارتشکرکردیم

شهروز پروائی- این چهارمین متنی است که برای دوست خوبم حاج سیدجلال سیدمحمدی می نویسم همو که سالهای زیادی دردوران اختناق در تیلارش به تنهایی می نوشتم وآنهایی که امروز مجاهدین شنبه شده اند مارا نه تنها نمی پسندند بلکه چنان چشم برحقایق بسته اند که کل جامعه تالش را دشمن دولت تدبیروامید می دانند

شهروز پروائی- این چهارمین متنی است که برای دوست خوبم حاج سیدجلال سیدمحمدی می نویسم همو که سالهای زیادی دردوران اختناق در تیلارش به تنهایی می نوشتم وآنهایی که امروز مجاهدین شنبه شده اند مارا نه تنها نمی پسندند بلکه چنان چشم برحقایق بسته اند که کل جامعه تالش را دشمن دولت تدبیروامید می دانند وفقط حلقه ده پانزده نفری شان را که تعدادی ازآنها تاهمین انتخابات مجلس درزیرکتل دیگران سینه می زدند را حامی دولت قلمدادمی کنند.

   سیدجلال عزیز من شهروزپروائی مریان هستم همان که سالها درستادهای بسیار روسای جمهور باهم فعالیت می کردیم.

من شهروز پروائی هستم همان که سلسله مقالاتم درتیلار را با افتخارمنتشر می کردی.

من شهروز پروائی هستم همان که ازبابت آنهمه نوشتن نه حق التحریری می گرفتم نه حق الزحمه ای .

راستی حاجی یادت که نرفته سال هشتادوهشت پول صندلیهای ستادرا من و ناصرنارفیق چگونه پرداخت کردیم.

   حتمن یادت هست دوماه کارت ملی من گرو بود ویک ماه کارت ملی او! من یادم هست چراکه نه پستی گرفتم نه سمتی فقط همین دور و برها هرازگاهی مطلبی می نویسم وگاهی بانام وگاهی بی نام در سایت این وآن منتشر میکنم.

آقای ریاست محترم ستادروحانی حتمن یادت هست ازچهل نفرکاندیدایی که جرات کرد وبه ستاد روحانی آمد وهنگام سخنرانی دکترمحمدی که از رشت آمده بود بالای وانت درب وداغان رفت من بودم.

من یادم هست، تورا نمی دانم چون خیلی وقت است که قبای دوستی را کنده ای و قبای ریاست برتن کرده ای البته خیلی ها می گویند این قبا به تن ات گشاد است، آنها درست نمی گویند اتفاقا آن قبای ریاست برایت تنگ است.

سیدجلال عزیز بازهم یادت نرفته است که درخلوتمان دم ازشایسته سالاری می زدیم راستی چگونه شد که دکترای شب شعرخوان را به شورای مشورتی توسعه استان معرفی کردی ولی مرا که جلوی چشمانت همیشه با اقتصاد سروکله زده ام را فراموش کردی آیا شایسته سالاری برای فریب من وجوانان امثال من بود؟

اما بیشتراز این نمیخواهم یادآوری کنم که ما زمانی دوست بودیم .بماند! چرا که من هنوزهم تورا دوست دارم!

اما چرا به بیانیه ای که من وتعدادی از حامیان تدبیروامید در آستانه سفراستاندار محترم جناب دکتر نجفی به تالش نوشتند ومنتشرکردند و ازاستاندار به خاطر فرصت دادن به امثال تو تشکر کردیم انگ شیطنت زدی؟

آیا انگ زدن چیز خوبی است ؟یادت که نرفته تادیروز گلایه میکردی چرا میگویند فتنه گر. حالا خودت چرا به جوانان وحامیان دولت تدبیروامید انگ  شیطنت می زنی ؟

راستی چه اهداف خاصی حامیان دولت درتالش می توانند داشته باشند که شما پی به نیتشان برده ای؟ نکند اینها تصمیم دارند برادرشان را که مسئول ستاد امتدادمهر احمدی نژاد بود با گرین کارت به اتاقهای فرمانداری بفرستند؟

بایدهمه بدانند که ماچنین سیاستی را نداریم که خودمان رئیس ستاد موسوی باشیم وبرادرمان را بفرستیم رئیس ستاداحمدی نژادباشد وبعد به قول امام جمعه اسالم دم ازنفس مسیحایی مقام رهبری بزنیم وبعد ……

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.