تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 شهریور 1395 - 22:13
کد خبر : 2742

نخستین جشنواره تندیس‌های شنی در آستارا برگزار شد

نخستین جشنواره تندیس‌های شنی در آستارا برگزار شد

جارستان-نخستین جشنواره تندیس‌های شنی با عنوان «ساحل دوستی» با حضور ۵۰۰ نفر در ساحل سفیر امید آستارا برگزار شد. رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان عصر امروز در جریان برگزاری جشنواره تندیس‌های شنی، اظهار کرد: در این جشنواره که با عنوان «ساحل دوستی» برای نخستین بار در این شهرستان برگزار شد، بالغ

جارستان-نخستین جشنواره تندیس‌های شنی با عنوان «ساحل دوستی» با حضور ۵۰۰ نفر در ساحل سفیر امید آستارا برگزار شد.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان عصر امروز در جریان برگزاری جشنواره تندیس‌های شنی، اظهار کرد: در این جشنواره که با عنوان «ساحل دوستی» برای نخستین بار در این شهرستان برگزار شد، بالغ بر ۵۰۰ نفر حضور داشتند.

صابر فرضی‌زاد هدف از برگزاری جشنواره مذکور را ایجاد نشاط و برقراری ارتباط نزدیک کودکان و والدین با مقوله دریا و ساحل عنوان کرد.

وی افزود: اعضای کانون پرورش و فکری کودکان و نوجوانان آستارا امروز یک روز بانشاط و خاطره‌انگیزی را برای اعضا و شهروندان در کنار ساحل رقم زدند.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا با تصریح بر اینکه تندیس‌های ساخته شده توسط والدین و بچه‌ها توسط سه نفر از داوران بومی مورد ارزیابی و قضاوت قرار گرفتند، گفت: به ۲۰ نفر از نفرات برتر در جشنواره مذکور هدایای نفیس فرهنگی اهدا شد.

وی کیفیت آثار خلق شده در جشنواره مذکور را خوب ارزیابی کرد و گفت: بخشی از این جشنواره به دل‌نوشته‌هایی با محوریت ساحل و دریا تخصیص یافته و حاضران دل‌نوشته‌های خود را در جشنواره به نمایش عموم گذاشتند.

به گزارش فارس، جشنواره تندیس‌های شنی با همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همکاری سپاه ناحیه آستارا، فرمانداری، شهرداری، بخشداری، محیط زیست، آموزش و پرورش و  دانشگاه علمی‌ـ‌کاربردی در ساحل سفیر امید این شهرستان برگزار شد.

شعرخوانی توسط حسنی احمدیان، اجرای نمایش توسط «نیما رهایی» و برگزاری مسابقه برای کودکان و نوجوانان از دیگر بخش‌های جشنواره مذکور بود.

خبرگزاری فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.