تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 شهریور 1395 - 18:59
کد خبر : 2716

رئیس شورای شهر انزلی به شکل عجیبی ابقا شد/ همه چیز ۷ بر ۴ شد!!

رئیس شورای شهر انزلی به شکل عجیبی ابقا شد/ همه چیز ۷ بر ۴ شد!!

جارستان- جلسه انتخاب هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر بندرانزلی تنها با یک تغییر به کار خود پایان داد و بدیعی‌فرد بار دیگر رئیس این شورا شد ولی نکته یعجیب این انتخابات ۷ بر ۴ شدن تمام نتایج بود که اثبات کننده لابی سنگین و کارساز طیف اکثریت بود. به گزارش خبرگزاری فارس چهارمین دوره شورای

جارستان- جلسه انتخاب هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر بندرانزلی تنها با یک تغییر به کار خود پایان داد و بدیعی‌فرد بار دیگر رئیس این شورا شد ولی نکته یعجیب این انتخابات ۷ بر ۴ شدن تمام نتایج بود که اثبات کننده لابی سنگین و کارساز طیف اکثریت بود.

به گزارش خبرگزاری فارس چهارمین دوره شورای شهر بندرانزلی عصر امروز با حضور معاون عمرانی فرماندار این شهرستان در حالی آخرین سال فعالیت خود را آغاز کرد که بار دیگر تغییری در انتخاب رئیس شورای شهر مشاهده نشد.

محمدرضا بدیعی‌فرد در رقابت با امیر احمدی‌فرد با نتیجه ۷ بر ۴ بار دیگر بر صندلی ریاست شورای شهر انزلی تکیه زد و با همین میزان آرا، علی سفیدرو در رقابت با مه‌سیما نصیری بر نایب رئیسی شورای شهر باقی ماند.

مه‌سیما نصیری پس از مغلوب شدن در پست نایب رئیسی برای منشی‌گری اقدام کرد و در رقابت با سعید آفتابی با شمارش آرا با نتیجه ۷ بر ۴ مغلوب شد.

سعید آفتابی به کار خود در پست منشی شورای شهر انزلی ادامه کار داد و با توجه به تصمیم جمعی اعضای شورای این شهر پست منشی دوم در چهارمین دوره شورای شهر حذف شد و «آفتابی» تنها منشی شورا شد.

سید ابراهیم مرتضوی با کسب اکثریت آرا و نتیجه ۷ بر ۴ در رقابت با بهمن زنجان‌خواه پیروز شد و برای یک سال دیگر به عنوان خزانه‌دار به کار خود ادامه می‌دهد.

زنجان‌خواه پس از مغلوب شدن برای کسب مقام خزانه‌داری به عنوان سخنگو شورا کاندید شد که در رقابت با شهرام نواری بار دیگر با مجموع آرا ۷ بر ۴ مغلوب شد و «نواری» به عنوان سخنگوی جدید شورای شهر انزلی انتخاب شد.

پیش از این، سخنگوی شورای شهر بندرانزلی داریوش جلالوندی بود که جای خود را به شهرام نواری داد و پس از حذف پست منشی دوم، تغییر سخنگوی شورا دومین دگرگونی شورای شهر انزلی بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.