تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1396 - 12:59
کد خبر : 26822

می بایست از دیدار های گذشته با استاندار سابق درس گرفت و کمی جدی تر مطالبات را طلب کرد

می بایست از دیدار های گذشته با استاندار سابق درس گرفت و کمی جدی تر مطالبات را طلب کرد

با تدبیر دکتر سالاری یکی از جوانان باتجربه که مورد وثوق اکثر گروه های حامی دولت است به عنوان اولین انتخاب استاندار علاوه بر آنکه نشان از وجود آگاهی و احاطه درست ایشان به این موضوع دارد، امیدها را نیز در بین جوانان افزایش داده است.

دبیر حزب ندای ایرانیان در گیلان طی مصاحبه ای اختصاصی با پایگاه خبری حرف تازه گفت: طبیعتا بعد از روی کار آمدن دکتر روحانی انتظارات از ایشان و مجموعه دولت بیش از گذشته می باشد و البته چیدمان ارکان دولت و به تبع آن استانداریها با وجود انتظارات و توقعات گروه ها و احزاب حامی دولت هیچگاه کار ساده ای نبوده است و در گیلان نیز به دلیل تنش های سیاسی و ناهماهنگی هایی که گاه و بیگاه وجود داشته، کار برای استقرار مجموعه ای ایده آل سخت شده است.
وی افزود: البته همانطور که قبل از انتخاب استاندار نیز بیان شده بود این استان نیاز به آرامش و تفکر و تامل داشته و به نظر میرسد با وجود یک استاندار جوان ، جسور و البته با تجربه و علم کافی در این امور، امیدواری ها رنگ واقعیت بخود بگیرد.

امین شجاع در ارتباط با حضور جوانان و بانوان در عرصه مدیریت استان و همچنین به طور ویژه انتخاب مشاور در امور جوانان استاندار نیز گفت؛همانطور که میدانید یکی از مشکلات و مصائب کشور ما در حوزه اقتصاد و معیشت میباشد و برای برون رفت از این موضوع نیازمند تفکرات جدید و موتور محرکه پرتلاش هستیم که البته از لحاظ نیروی انسانی جوان و نخبه نیز دارای ظرفیت هایی خوب میباشیم اما متاسفانه جرات و یا اراده ی بهره گیری از این موهبت در گذشته کمتر وجود داشته یا به صورت نادرست بهره برداری شده است.
حالا با تدبیر دکتر سالاری یکی از جوانان باتجربه که مورد وثوق اکثر گروه های حامی دولت است به عنوان اولین انتخاب استاندار علاوه بر آنکه نشان از وجود آگاهی و احاطه درست ایشان به این موضوع دارد، امیدها را نیز در بین جوانان افزایش داده است.
رئیس شورای راهبردی ستاد جوانان دکتر روحانی در سال ٩۶ با اشاره به دیدار اخیر جمعی از فعالین ستاد جوانان بر ادامه دار بودن اینگونه نشست ها تاکید کرد و همچنین بیان داشت یقینا اگر بنا بر تشکیل چنین جلساتی با جناب استاندار است، می بایست از دیدار های گذشته با استاندار سابق درس گرفت و کمی جدی تر مطالبات این بخش را طلب کرد.
نکته ی مهم در این مقوله همدلی و همبستگی میان خود جوانان است و البته در این راه بهتر است از انتخاب گزینشی افراد برای حضور در جلسات اجتناب کرد.
اگر خلاف این روال،انتخابی برای نمایندگی از جوانان حامی دولت، توسط هر عضوی از ذیل تا صدر ارکان ستاد صورت گیرد یقینا مورد پذیرش نبوده و عکس العمل هایی در پی خواهد داشت و امید ها را ناامید خواهد کرد، و مراتب این بداخلاقی ها به استاندار محترم اعلام خواهد شد.
توصیه می کنم ساز وکار هرنوع انتخاب نمایندگان جوانان در ابتدا مشخص شود تا از هرنوع سؤتفاهمی جلوگیری شود و حرکت خوبی که شروع شده به بیراهه کشیده نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.