تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1395 - 16:35
کد خبر : 2609

ادعای جدید سعودی ها: کی‌روش به علت اهانت به قطری‌ها منتظر مجازات‌ سنگین باشد!

ادعای جدید سعودی ها: کی‌روش به علت اهانت به قطری‌ها منتظر مجازات‌ سنگین باشد!

جارستان- شبکه العربیه سعودی ادعا کرد که سرمربی تیم‌ملی کشورمان در برنامه ۹۰ به قطری‌ها توهین کرده است و به زودی مجازات خواهد شد. کارلوس کی روش، سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان که شب گذشته میهمان برنامه ۹۰ بود، سخنانی را درباره قطری‌ها زد که این حرف‌های سرمربی تیم ملی کشورمان واکنش رسانه‌های عربی را در

جارستان- شبکه العربیه سعودی ادعا کرد که سرمربی تیم‌ملی کشورمان در برنامه ۹۰ به قطری‌ها توهین کرده است و به زودی مجازات خواهد شد.

کارلوس کی روش، سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان که شب گذشته میهمان برنامه ۹۰ بود، سخنانی را درباره قطری‌ها زد که این حرف‌های سرمربی تیم ملی کشورمان واکنش رسانه‌های عربی را در پی داشته است.

شبکه العربیه در این زمینه مدعی شد: کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی ایران با اهانت به قطری‌ها در برنامه زنده ۹۰ روح ورزشی را زیر سوال برده است و منتظر مجازات و جریمه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا باشد.

این شبکه سخنان کی‌روش را درباره قطر‌ها نقل کرد و نوشت هواداران قطر با ایران کاملا متفاوت هستند. ایرانی‌ها متعصب به تیم‌ملی کشورمان هستند اما قطری‌ها برعکس است زیرا بیشتر آنها اصالت قطری ندارند و این باعث می‌شود که تیم هویت واقعی نداشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.