تاریخ انتشار : دوشنبه 8 شهریور 1395 - 23:35
کد خبر : 2543

احداث المان نخستین شهید مدافع حرم گیلانی در رشت

احداث المان نخستین شهید مدافع حرم گیلانی در رشت

جارستان- شهردار منطقه ۴ رشت گفت: المان نخستین شهید‌ مدافع حرم گیلانی شهید عطری در محله حمیدیان رشت احداث و رونمایی شده است. به گزارش خبرگزاری فارس علی مقصودی در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با اشاره به احداث المان نخستین شهید مدافع حرم گیلان در این شهر، اظهار کرد: این المان در محله

جارستان- شهردار منطقه ۴ رشت گفت: المان نخستین شهید‌ مدافع حرم گیلانی شهید عطری در محله حمیدیان رشت احداث و رونمایی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس علی مقصودی در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با اشاره به احداث المان نخستین شهید مدافع حرم گیلان در این شهر، اظهار کرد: این المان در محله حمیدیان رشت احداث و رونمایی شده است.

وی افزود: شهید عطری نخستین شهید مدافع حرم گیلانی بود که به فیض عظیم شهادت نایل آمد و سردار قاسم سلیمانی بارها در سخنرانی‌های خود یاد و خاطره شهید عطری را گرامی نگه داشته است.

شهردار منطقه ۴ رشت با بیان اینکه در این منطقه چهار ظرفیت‌های خوبی در حوزه محیط زیست وجود دارد‌، تصریح کرد: با توجه به فضای سبز فوق‌العاده‌ای که در این منطقه از رشت وجود دارد می‌توان برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام داد.

وی تصریح کرد: پارک گیاه‌شناسی در منطقه چمارسرای رشت واقع شده و به دلیل شرایط مکانی چندان مورد استقبال قرار نگرفته و باید تمهیداتی در این زمینه اندیشیده شود.

مقصودی از احداث مبلمان در برخی از فضای سبز منطقه ۴ رشت خبر داد و یادآور شد: در بعضی از نقاط موجود در منطقه چهار شهرداری رشت که فضای سبز مناسب دارد مبلمان احداث می‌شود تا شهروندان بتوانند از فضای سبز استفاده بیشتری ببرند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.