تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1396 - 10:06
کد خبر : 24970

مخاطب من استاندار جدید گیلان است/ به جوانان و بانوان فرصت دهید

مخاطب من استاندار جدید گیلان است/ به جوانان و بانوان فرصت دهید

پریسا پرشاد معاون برنامه ریزی ستاد اعتدالیون استان گیلان و کمیته بانوان ستاد اصلاح طلبان شهرستان رشت در خصوص انتصابات پیش رو گفت: در مراسم معارفه استاندار جدید چند بانو دعوت شدند؟ چند نفر از این بانوان دعوت شده از جوانان بودند؟ وی در ادامه گفت: مخاطب من از این سطرها به بعد استاندار جدید

پریسا پرشاد معاون برنامه ریزی ستاد اعتدالیون استان گیلان و کمیته بانوان ستاد اصلاح طلبان شهرستان رشت در خصوص انتصابات پیش رو گفت: در مراسم معارفه استاندار جدید چند بانو دعوت شدند؟ چند نفر از این بانوان دعوت شده از جوانان بودند؟
وی در ادامه گفت: مخاطب من از این سطرها به بعد استاندار جدید گیلان است، تصور می کنم اگر قرار است به جوانان و بانوان توجه شود ، امور بانوان را از یک ساختار کلیشه ای بی اثر در جامعه زنان این استان ، خارج کنید.

چگونه می توان به امور زنان استان رسیدگی کرد در حالیکه از فعالین حقوق زنان در استان هرگز دعوت نشده تا آسیب ها،چالش ها و فرصت ها را با بیان راهکار برون رفت از وضعیت فعلی را بیان کنند.

پرشاد افزود: اینکه ظرفیت های یک استان را رصد کنید و چالشهای آن را بررسی کنید به جوانان وبانوان فرصت دهید قطعا جزو کارنامه درخشان شما خواهد بود چرا که ما هنوز امیدمان را به تدبیر دولت روحانی از دست نداده ایم.

امروز شما وارد میدانی شده اید که مطالبات شخصی فراوانی را می بینید، جناب آقای استاندار من هم مطالبه گرم اما نه برای خودم برای زنان استانی که رنج محرومیت ،محدودیت ،حق کشی ، و دستهایی که در پی حذفشان از هیچ خنجری فروگذار نبود و حرفهای بسیاری از این دست را سالهاست تجربه کرده اند .

این عضو حزب کارگزاران سازندگی گیلان خاطر نشان کرد: ما برای زنان این استان، یک همت واقعی می خواهیم نه یک ساختمان غم انگیز بی اثر اگر هدف استاندار دادن فرصت به زنان در ساختارهای مختلف است از فعالین واقعی حوزه زنان به عنوان یک حوزه تخصصی دعوت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.