تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1396 - 10:31
کد خبر : 24892

دعوت یک والیبالیست لاهیجانی به اردوی تیم ملی جوانان ایران

دعوت یک والیبالیست لاهیجانی به اردوی تیم ملی جوانان ایران

مسئول روابط عمومی هیئت والیبال شهرستان لاهیجان از دعوت یک بازیکن لاهیجانی به اردوی تیم ملی جوانان ایران خبر داد. علیرضا پرندوش در از دعوت یک والیبالیست لاهیجانی به اردوی تیم ملی جوانان ایران خبر داد و خبر افزود: سرکار خانم «فاطمه فلاح آزادخواه» والیبالیست جوان لاهیجانی به عنوان تنها نماینده شرق گیلان به اردوی

مسئول روابط عمومی هیئت والیبال شهرستان لاهیجان از دعوت یک بازیکن لاهیجانی به اردوی تیم ملی جوانان ایران خبر داد.

علیرضا پرندوش در از دعوت یک والیبالیست لاهیجانی به اردوی تیم ملی جوانان ایران خبر داد و خبر افزود: سرکار خانم «فاطمه فلاح آزادخواه» والیبالیست جوان لاهیجانی به عنوان تنها نماینده شرق گیلان به اردوی تیم ملی جوانان کشور دعوت شده است.

مسئول روابط عمومی هیئت والیبال لاهیجان گفت: این والیبالیست خوش آتیه لاهیجانی از سوی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران به اردوی تیم ملی جوانان والیبال ایران فراخوانده شد.

وی خاطرنشان کرد: این اردو از ۲۲ تا ۲۴ مهرماه در کمپ آکادمی ملی والیبال بانوان مجموعه ورزشی آزادی برپا می‌شود.

پر ندوش با اشاره به ظرفیت و استعدادهای زیادی که در بین جوانان و نوجوانان والیبالیست لاهیجان وجود دارد، افرود: انشالله با تغییرات انجام شده در هیئت والیبال شهرستان و با حمایت های همه مسئولین و مردم، وضعیت این ورزش قهرمانی و محبوب از لحاظ فنی و کیفی روز به روز بهتر از گذشته شده و در سطح ملی و بین المللی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.