تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1396 - 16:42
کد خبر : 24680

غرق شدن شناور صیادی با ۴ سرنشین در انزلی

غرق شدن شناور صیادی با ۴ سرنشین در انزلی

به گزارش جارستان یک شناور صیادی با ۴ سرنشین ایرانی و خارجی صبح امروزدر حاجی بکنده غرق شد. شناور خدماتی صیادی گسپرل در حوزه پرورش ماهی در قفس متعلق به شرکت اکسیر کوثر در مدت بیش از یک هفته در حال سفر دریایی به منظور سرکشی به قفس های پرورش ماهی در محدوده حاجی بکنده

به گزارش جارستان یک شناور صیادی با ۴ سرنشین ایرانی و خارجی صبح امروزدر حاجی بکنده غرق شد.

شناور خدماتی صیادی گسپرل در حوزه پرورش ماهی در قفس متعلق به شرکت اکسیر کوثر در مدت بیش از یک هفته در حال سفر دریایی به منظور سرکشی به قفس های پرورش ماهی در محدوده حاجی بکنده بوده است.

این شناور در حین کار بر اثر طول موج بالا و وضعیت جوی غرق شد.

این شناور چهار سرنشین داشت که از وضعیت آنها هیچ خبری نیست و امداد گران بنادر و دریانوردی و نیروی دریایی در حال جستجو و نجات هستند.

براساس اطلاعات بدست آمده دو سرنشین این شناور هندی بوده اند.

در همین زمینه مصطفی سالاری استاندار گیلان به همراه معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با سفر به بندر انزلی در نشست با مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان، فرماندار انزلی  و سایر مسئولان از نزدیک در جریان این واقعه قرار گرفت.

استاندار گیلان با بیان اینکه جستجوی دریایی و هوایی صورت گرفته است گفت: شرایط جوی نامناسب است اما امیدواریم ۴ سرنشین شناور را زنده پیدا کنیم.

معاون هلال احمر استان گیلان نیز در این خصوص گفت: در حال حاضر آماده باش کامل هستیم اما دلیل عدم وجود دید افقی و وضعیت بد جوی توان پرواز و رصد هوایی را نداریم.

سیاوش غلامی افزود: به دلیل اینکه کسانی که معمولا به صیادی می روند لوازم نجات را به همراه خود دارد احتمال دارد که زنده باشند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.