تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مهر 1396 - 3:17
کد خبر : 24588

پیام تبریک قائم مقام دبیرکل و رییس مرکز آموزش و پژوهش گیلان مجمع متخصصین ایران به مناسبت معارفه دکتر سالاری استاندار گیلان

پیام تبریک قائم مقام دبیرکل و رییس مرکز آموزش و پژوهش گیلان مجمع متخصصین ایران به مناسبت معارفه دکتر سالاری استاندار گیلان

استان گیلان از دیرباز تاکنون مهد بزرگ مردانی و زنانی بوده که منشا خدمات و ایثارگری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است که دین خود را به این آب و خاک به بهترین نحو ممکن ادا نموده اند

با درود و صلوات بر حضرت محمد(ص) و آل محمد، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت استاندار گیلان که حاکی از تعهد، توانمندی و حسن سوابق خدمتی است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم و یقیناً تخصص و تجارب شما زمینه ارائه ی خدمات گسترده‌تر به گیلانیان فرهیخته و فهیم را فراهم خواهد کرد.

استان گیلان از دیرباز تاکنون مهد بزرگ مردانی و زنانی بوده که منشا خدمات و ایثارگری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است که دین خود را به این آب و خاک به بهترین نحو ممکن ادا نموده اند.
به همین منظور حضور مدیری متخصص، متعهد و مدبر بعنوان عالی ترین مقام دولت در استان حق مسلم مردم فرهیخته و بافرهنگ استان گیلان است و ان شاءا… با تدبیر و کارآمدی جنابعالی بویژه در بکارگیری جوانان شایسته این دیار، شاهد پیشرفت ها و شکوفایی در تمامی عرصه های توسعه این استان باشیم.
اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ متخصصین برای جنابعالی عزت، سربلندی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به نظام و ملت عزیز ایران اسلامی خصوصاً مردم شریف استان گیلان را از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.
همچنین از زحمات دلسوزانه جناب آقای دکتر نجفی استاندار سابق گیلان صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم و برای ایشان نیز آرزوی سربلندی دارم.

مرکز آموزش و پژوهش مجمع متخصصین استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.