تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1396 - 11:38
کد خبر : 24561

‎جوانان لاهیجان، صدرنشین لیگ برتر فوتبال گیلان

‎جوانان لاهیجان، صدرنشین لیگ برتر فوتبال گیلان

سعید علیپور، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: در بازی های انجام شده از هفته هشتم این رقابت ها، تیم فوتبال قصر لاهیجان در یک بازی برتر، با نتیجه ۴ بر صفر مقابل شهرداری رودسر به پیروزی رسید تا علاوه بر کسب ۳ امتیاز این دیدار خانگی به صدر جدول این

سعید علیپور، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: در بازی های انجام شده از هفته هشتم این رقابت ها، تیم فوتبال قصر لاهیجان در یک بازی برتر، با نتیجه ۴ بر صفر مقابل شهرداری رودسر به پیروزی رسید تا علاوه بر کسب ۳ امتیاز این دیدار خانگی به صدر جدول این مسابقات نیز صعود کند.

وی افزود: در دیگر بازی های برگزار شده از هفته هشتم لیگ جوانان گیلان نیز تیم فوتبال ایرانمهر رشت با یک گل برابر تیم شهرداری تولمشهر به برتری رسید و بازی تیم های شهدای نویر انزلی و سپیدرود رشت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: تیم فوتبال جوانان شهرداری ماسال با نتیجه یک بر صفر تیم نصر رشت را شکست داد و تیم فوتبال جوانان شهرداری رشت با نتیجه ۲ بر یک تیم بنادر و دریانوردی انزلی را مغلوب کرد.

علیپور افزود: در آخرین بازی انجام شده تیم های فوتبال جوانان سرخپوشان لاهیجان و شهرداری فومن رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم شهرداری فومن با نتیجه ۳ بر یک برابر حریفش به برتری رسید.

وی تصریح کرد: در جدول رده بندی این رقابت ها تیم فوتبال جوانان قصر لاهیجان با کسب ۱۷ امتیاز صدرنشین است، تیم شهرداری ماسال نیز با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در رتبه دوم قرار دارد، همچنین تیم های سپیدرود رشت و شهرداری فومن با کسب ۱۵ امتیاز به ترتیب سوم و چهارم هستند.

در رقابت های فوتبال لیگ جوانان باشگاه های استان گیلان ۱۲ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.