تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1395 - 3:21
کد خبر : 2361

جنتی در دیدار با امام جمعه رشت:خواص کشور به فرهیختگان گیلان توجه دارند

جنتی در دیدار با امام جمعه رشت:خواص کشور به فرهیختگان گیلان توجه دارند

جارستان-وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فرهیختگان گیلان مورد توجه خواص در کشور هستند. علی جنتی بعد از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت اظهار کرد: عوام به سرسبزی و طبیعت گیلان توجه دارند، اما خواص در کشور فرهیختگان این استان را مورد توجه

جارستان-وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فرهیختگان گیلان مورد توجه خواص در کشور هستند.

علی جنتی بعد از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت اظهار کرد: عوام به سرسبزی و طبیعت گیلان توجه دارند، اما خواص در کشور فرهیختگان این استان را مورد توجه قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: اگر گیلانی‌ها بخواهند برای نخبگان خود کنگره برگزار کنند، ۱۰ سال زمان نیاز است تا نخبگان خود را به کشور معرفی کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان نیز در دیدار مذکور با اشاره به پرورش علمای بزرگ در این استان گفت: گیلان دارای نخبگان بسیاری از جمله عالم بزرگ آیت‌الله بهجت فومنی است.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی با بیان اینکه به دنبال برگزاری کنگره «سلار دیلمی» هستیم، خطاب به جنتی افزود: پدر شما رئیس مجلسی خبرگان رهبری است و از این بیت، کریم هستید.

وی با ابراز خرسندی از حضور جنتی در گیلان، اظهار کرد: بسیار خوشحال هستیم که به نمایندگی از دولت به گیلان سفر کردید و ما روابط نزدیکی با رئیس جمهور داریم.

قربانی، حسن روحانی رئیس جمهور را فردی فرزانه و دانشمند خواند و بیان کرد: امکانات دولت برای اجرای برنامه‌ها باید در نظر گرفته شود.

خبرگزاری فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.