تاریخ انتشار : شنبه 6 شهریور 1395 - 20:03
کد خبر : 2335

نماینده ولی فقیه در گیلان: نجات رودخانه‌های رشت مورد تاکید است

نماینده ولی فقیه در گیلان: نجات رودخانه‌های رشت مورد تاکید است

جارستان-نماینده ولی فقیه در گیلان گفت:نجات رودخانه‌های رشت مورد تاکید قرار گرفته است. به گزارش ایسنا منطقه گیلان،آیت الله زین العابدین قربانی با بیان اینکه مردم باید بدانند که در ایران اسلامی، عمران و آبادانی ایجاد شده است،گفت:در این مدت توانسته‌ایم روزبه‌روز به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یابیم. وی با اشاره به اینکه چنین تلاش

جارستان-نماینده ولی فقیه در گیلان گفت:نجات رودخانه‌های رشت مورد تاکید قرار گرفته است.


به گزارش ایسنا منطقه گیلان،آیت الله زین العابدین قربانی با بیان اینکه مردم باید بدانند که در ایران اسلامی، عمران و آبادانی ایجاد شده است،گفت:در این مدت توانسته‌ایم روزبه‌روز به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه چنین تلاش هایی باید در جهت رفع مشکلات آلودگی های رودخانه رشت انجام شود،افزود: آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهر رود رشت بیان و لزوم تلاش برای رفع مشکلات این رودخانه‌ها مورد تاکید قرار گرفته است.

قربانی ادامه داد:ورود فاضلاب ها و شیرابه ها، موجب آلودگی این رودخانه‌ها شده و در چنین شرایطی،همه ما بایستی در حفظ محیط زیست و زیبایی های استان گیلان تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد:تنفس کشور با آب و هوای شمال به ویژه گیلان است و مردم برای آرامش و تنفس در هوای گیلان به این استان سفر می‌کنند و باید دقت داشته باشیم این محیط آلوده نشود.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان تصریح کرد:باید زیبایی گیلان را سالم نگه داریم و اجازه ندهیم آب و هوای این استان آلوده شود و رودخانه‌ها و آب دریای خزر را نباید آلوده کنیم و تمام مسئولین و  مردم در این زمینه مسئول هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.