تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1396 - 11:54
کد خبر : 23202

رئیس اتاق اصناف استان گیلان: میتوان شهردار موفق غیربومی انتخاب کرد/

رئیس اتاق اصناف استان گیلان: میتوان شهردار موفق غیربومی انتخاب کرد/

سپیدرود وارد بورس شود و مردم سهام این تیم را خریداری و سرمایه گذاری کنند زیرا این تیم ریشه در خون و گذشته مردم دارد و یکی دونفر به عنوان دلسوز سرمایه گذار هم بالای تیم باشند که اگر روزی آنها رفتند مردم و بورس هستند.

جارستان – شکریه در جمع خبرنگاران در مورد انتخاب شهردار رشت عنوان کرد: گزینه ابتدایی من گزینه بومی هست ولی اگر به گزینه بومی درون استان و بیرون استان نرسیدیم

جلال الدین محمد شکریه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: اطمینان دارم که قدرت قلم تاثیر گذاری بسیاری در جامعه دارد و بیان کننده عیار فرهنگی، علمی، سیاسی و اقتصادی یک جامعه است و به عبارت دیگر یک آینه تمام قد از یک کشور است و امیدوارم روز به روز به رشد و غنای این مجموعه عظیم افزوده شود.

 

رئیس اتاق اصناف استان گیلان تصریح کرد: اعتقاد دارم که فارغ از نگاه های سیاسی یک خبرنگار با هر دیدگاهی دارد باید این توانایی را داشته باشید که اگر در جناح دیگری عملکرد مثبتی انجام میشود آن را منعکس نمایید.

وی در ادامه افزود: همانطور که شما یک روز را نمی‌توانید بدون یک واحد صنفی سپری کنید همانطور نمیتوان روزی را بدون خبر و خبرنگار متصور شد و اگر روزی این اتفاق بیفتد همانند این است که عضوی از بدن خود را ندارید و جامعه با وجود قلم و تفکر و رفتار حرفه ای خبرنگاران شکل ظاهری خود را از بالقوه به بالفعل تبدیل می نماید.

نائب رئیس اتاق اصناف کشور با بیان این که باید اگر نقدی در عملکرد من وجود دارد حتما بگویید افزود: اگر نقدی هست بارها گفتم به من بگویید ولی اگر نقدی نشود متوجه میشوم مسیر درستی را دارم میروم و پویا و پرقدرت تر به حرکت خودم ادامه خواهم داد.

وی در بخشی دیگر از این نشست اظهار داشت: در کمیسیون فرهنگی شورا حتما نماینده ای از دوستان خبرنگاران به عنوان مشاور خواهیم داشت زیرا در کنار یکدیگر هست که به کمال می رسیم و سعی میکنم کمکی به قشر فرهیخته مطبوعات و خبرنگاران داشته باشیم.

شکریه در ارتباط با وضعیت بازار گیلان افزود: بازار سنتی را کم کم باید وارد شهرک های صنعتی کنیم به عنوان مثال شهرک هایی نظیر اتومبیل، آهن الات و غیره را با امکان تسهیلات رایگان برای این افراد قرار بدهیم به صورتی که به دلیل عدم راه های دسترسی و ظرفیت نامطلوب بازار سنتی در بسیاری از مواقع حساس همچون برف با مشکلات عدیده مواجه هستیم زیرا بافت این بازار ها بسیار سنتی است و باید بخش های عمده فروشان به شهرک صنعتی سپیدرود منتقل شوند.

شکریه در ارتباط با تیم سپیدرود اطهار داشت : نطر بنده این است که وارد بورس شود و مردم سهام این تیم را خریداری و سرمایه گذاری کنند زیرا این تیم ریشه در خون و گذشته مردم دارد و یکی دونفر به عنوان دلسوز سرمایه گذار هم بالای تیم باشند که اگر روزی آنها رفتند مردم و بورس هستند.

وی در مورد انتخاب شهردار رشت عنوان کرد: گزینه ابتدایی من گزینه بومی هست ولی اگر به گزینه بومی درون استان و بیرون استان نرسیدیم می توانیم از شهردار های موفق دیگر شهرها استفاده کنیم و حتما شهردار آینده باید از مشاورین قوی در کنار خود استفاده نماید.

رئیس اتاق اصناف استان گیلان یادآور شد: شهرداری رشت هم اکنون مقدار زیادی دیون دارد و تنها راه نجات این شهر سرمایه گذاری بخش خصوصی و استفاده از طرفیت گردشگری است.

وی با بیان اینکه شهرداری باید در خدمت شورا باشد اذعان داشت: شورای شهرداری نباید باشیم بلکه ما شورای مردم هستیم و باید شهرداری که انتخاب میشود مقتدر و اما خردگرا باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.