تاریخ انتشار : شنبه 6 شهریور 1395 - 2:59
کد خبر : 2300

بهره برداری از استخر شنای بانوان

بهره برداری از استخر شنای بانوان

جارستان-در چهارمین روز از هفته دولت صبح امروز با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست و استاندار گیلان استخر شنای بانوان بندرانزلی به بهره برداری رسید. به گزارشخبرنگاران جوان ازگیلان؛رییس سازمان حفاظت محیط زیست  با بیان اینکه سرمایه‌گذاری برای ورزش بانوان را دارای اهمیت زیادی دانست و گفت: دولت به‌ویژه شخص روحانی

جارستان-در چهارمین روز از هفته دولت صبح امروز با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست و استاندار گیلان استخر شنای بانوان بندرانزلی به بهره برداری رسید.


به گزارشخبرنگاران جوان ازگیلان؛رییس سازمان حفاظت محیط زیست  با بیان اینکه سرمایه‌گذاری برای ورزش بانوان را دارای اهمیت زیادی دانست و گفت: دولت به‌ویژه شخص روحانی توجه ویژه‌ای به مسائل اجتماعی از جمله ورزش دارد.

معصومه ابتکار با بیان اینکه به ورزش بانوان و همگانی توجه خاصی داریم، افزود: ورزش از لحاظ روحیه و فیزیولوژیکی به بانوان کمک می‌کند.

وی ورزش را یکی از مکمل‌های زندگی شهری دانست وگفت: ورزش یکی از راهکارهای کم‌حرکتی در جامعه است و توجه ویژه به ورزش بانوان اهمیت دارد.

وی با تصریح بر اینکه ورزش شنا با آب سالم انجام می‌شود، افزود: ابتدا باید محیط زیست را سالم نگه داریم و دولت در این زمینه تلاش می‌کند.

ابتکار حفظ محیط زیست را جزو وظایف تمام مردم و مسؤولان دانست و گفت: مردم و مسؤولان در زمینه حفظ محیط زیست مسؤولیت دارند به‌ویژه در استانی که از پسماند و انتشار زباله رنج می‌برد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه اگر دریای خزر سالم باشد مکانی برای شنا است،افزود: طرح پرچم آبی در سواحل گیلان را اجرا می‌کنیم و در این طرح هر ساحلی که پاک باشد یک پرچم به نشانه پاک بودن دریافت می‌کند.

گفتنی است برای احداث این استخر شنا با مساحت هزار و ۵۰۷ مترمربع در غازیان انزلی ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.