تاریخ انتشار : شنبه 6 شهریور 1395 - 2:38
کد خبر : 2286

دو حادثه ترافیکی در رشت ۸ مصدوم را راهی بیمارستان کرد

دو حادثه ترافیکی در رشت ۸ مصدوم را راهی بیمارستان کرد

جارستان-دو حادثه ترافیکی در محورهای فلکده و امیربکنده رشت، ۸ مصدوم را راهی بیمارستان کرد. آمنه اخلاقی، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه گیلان،از پنجشنبه پرکار اورژانس در رشت خبر داد و اظهار کرد: روز گذشته اولین حادثه در فلکده رشت روی داد، در این حادثه

جارستان-دو حادثه ترافیکی در محورهای فلکده و امیربکنده رشت، ۸ مصدوم را راهی بیمارستان کرد.


آمنه اخلاقی، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه گیلان،از پنجشنبه پرکار اورژانس در رشت خبر داد و اظهار کرد: روز گذشته اولین حادثه در فلکده رشت روی داد، در این حادثه که در اثر برخورد پیکان وانت و پراید روی داد، پنج تن مصدوم شدند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع ستاد فرماندهی عملیات از این حادثه، نیروهای اورژانس ۱۱۵گیلان، به محل اعزام شدند و پس از بررسی وضعیت مصدومین و ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی هر پنج مصدوم به بیمارستان پورسینای رشت منتقل شدند.

اخلاقی گفت: دومین حادثه ترافیکی نیز در امیربکنده با فاصله دو ساعت از اولین حادثه رخ داد، در این حادثه که در اثر برخورد لیفان و سمند اتفاق افتاد  پنج تن دیگر مصدوم شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان ادامه داد: پس از اطلاع فوریت‌های پزشکی گیلان از این حادثه نیز همکاران اورژانس به محل اعزام شده و پس از انجام بررسی‌های لازم سه تن از مصدومین را به مرکز آموزشی درمانی پورسینای رشت منتقل کردند، دو تن دیگر آسیب مختصری دیده بودند که در محل حادثه مورد مداوا قرار گرفتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.