تاریخ انتشار : جمعه 5 شهریور 1395 - 4:01
کد خبر : 2254

موضوع کنسرت‌ها تنها یک بهانه است/ دستگاه قضایی عملکرد سیاسی و جناحی ندارد/ برای ما تفاوتی ندارد که جرم در چه مراسمی اتفاق افتاده است/ برخی اظهارات در شأن مسئولان عالی نیست

موضوع کنسرت‌ها تنها یک بهانه است/ دستگاه قضایی عملکرد سیاسی و جناحی ندارد/ برای ما تفاوتی ندارد که جرم در چه مراسمی اتفاق افتاده است/ برخی اظهارات در شأن مسئولان عالی نیست

جارستان-حجت الاسلام والمسلمین مظفری موضوع کنسرت‌ها را تنها یک بهانه دانست و گفت: متأسفانه برخی اظهارات در شأن مسئولان عالی نیست و نباید نسبت به اولویت‌ها و دغدغه‌های اصلی جامعه و مردم مانند مشکلات اقتصادی کم توجهی شود. به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در جمع

جارستان-حجت الاسلام والمسلمین مظفری موضوع کنسرت‌ها را تنها یک بهانه دانست و گفت: متأسفانه برخی اظهارات در شأن مسئولان عالی نیست و نباید نسبت به اولویت‌ها و دغدغه‌های اصلی جامعه و مردم مانند مشکلات اقتصادی کم توجهی شود.


به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در جمع مسئولان قضایی این استان در گردهمایی دادستانها و رؤسای حوزه های قضایی خراسان رضوی با اشاره به وظایف و جایگاه دستگاه قضایی گفت: قوه قضائیه مهمترین رکن حاکمیتی نظام اسلامی است که بلاواسطه تحت زعامت ولی امر جامعه اسلامی انجام وظیفه می کند و برهمین اساس مصمم به اجرای دقیق قانون و منویات مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» است.

وی افزود: در درجه اول وظیفه ما این است که در جهت حفظ حقوق بیت المال و حقوق عمومی و خصوصی بر حُسن اجرای قانون نظارت داشته باشیم و کوتاهی برخی از سازمانها و مسئولان را تذکر دهیم و در صورتیکه تذکرات ما مؤثر واقع نشد طبق قانون برخورد می شود.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی یکی از دغدغه های مهم رهبری معظم و رئیس قوه قضائیه را نظارت بر کلیه عملکردها و سالم سازی دستگاه قضایی دانست و افزود: مدیران و مسئولان باید در این زمینه نهایت دقت را داشته باشند و به ویژه بر رفتار ضابطین باید نظارت عالیه داشته باشیم و هیچ سازمان و دستگاهی وجود ندارد که در برابر دستور مقام قضایی توجیه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری خاطر نشان کرد: مسئولان باید علاوه بر نظارت بر عملکرد قضات و کارکنان بر نحوه رفت و آمدها به مجموعه های قضایی نیز نظارت داشته باشند و با هرگونه سوء مراوده که شائبه دخالت در کار قضایی را دارد برخورد کنند.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی با تقدیر از عملکرد مطلوب رؤسای حوزه های قضایی و دادستانها در شهرستانها در سال گذشته گفت: بحمدالله در سایه تلاش مضاعف همکاران محترم قضایی و اداری موفقیت های خوبی در سطح استان کسب شد و انشاء الله این روند در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت.

وی پیشگیری از وقوع جرایم را یکی از سیاستهای اصولی دستگاه قضایی دانست و افزود: در همین زمینه بویژه در پیشگیری از تصرفات اراضی ملی و منابع طبیعی و همچنین برخورد با تصرفات، اقدامات خوبی در دادگستری خراسان رضوی صورت پذیرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری موضوع کنسرت ها را تنها یک بهانه دانست و افزود: متأسفانه برخی اظهارات در شأن مسئولان عالی نیست و نباید نسبت به اولویت ها و دغدغه های اصلی جامعه و مردم مانند مشکلات اقتصادی کم توجهی شود.

وی افزود: وظیفه دستگاه قضایی حفظ امنیت و پیشگیری از وقوع جرم است و  این اصول در تمام زمینه ها و مراسمات حاکم است و برای ما تفاوتی ندارد که جرم در چه مراسمی اتفاق افتاده است. بنابراین مسئولان در هر رده و جایگاهی اعم از انتظامی، امنیتی و اجرایی باید به وظیفه قانونی خود عمل کنند و مجدداً تأکید می کنیم که دستگاه قضایی عملکرد سیاسی و جناحی ندارد و تنها به دنبال احقاق حق و بسط و گسترش عدالت در جامعه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.