تاریخ انتشار : جمعه 5 شهریور 1395 - 2:30
کد خبر : 2221

۱۰تن تخم مرغ غیرقابل مصرف در آستارا کشف شد

۱۰تن تخم مرغ غیرقابل مصرف در آستارا کشف شد

حارستان-فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از کشف و ضبط ۱۰ هزار و ۶۵۰ کیلوگرم تخم مرغ غیرقابل مصرف و دستگیری یک متهم در این شهرستان خبر داد. به گزارش ایسنا، منطقه گیلان، سرهنگ رحیم مهدی‌زاده، فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه راه قلعه حین اجرای طرح مقابله با

حارستان-فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از کشف و ضبط ۱۰ هزار و ۶۵۰ کیلوگرم تخم مرغ غیرقابل مصرف و دستگیری یک متهم در این شهرستان خبر داد.


به گزارش ایسنا، منطقه گیلان، سرهنگ رحیم مهدی‌زاده، فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه راه قلعه حین اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق و کنترل محور مواصلاتی اردبیل به آستارا به یک  دستگاه خودروی کامیون مشکوک شده و این خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۰ هزار و ۶۵۰ کیلوگرم معادل ۴۸هزار و ۶۷۲ عدد تخم مرغ غیر قابل مصرف توسط ماموران انتظامی کشف و ضبط شد.

سرهنگ مهدی‌زاده با بیان اینکه ارزش تقریبی تخم مرغ های کشف شده  ۱۴۶میلیون و ۱۶ هزار ریال می‌باشد، گفت: ماموران راننده ۳۲ساله این خودرو به همراه تخم مرغ‌های کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل اداره دامپزشکی شهرستان شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.