تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1396 - 11:00
کد خبر : 21846

توقیف موتورسیکلت در لاهیجان و دستگیری سارقان در لنگرود و رودسر

توقیف موتورسیکلت در لاهیجان و دستگیری سارقان در لنگرود و رودسر

ماموران نیروی انتظامی در عملیات های جداگانه ای، موتورسیکلت های متخلف را در لاهیجان توقیف، سارقان انبار کفش در لنگرود و نیز منازل مسکونی در رودسر را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان از توقیف یک هزار و ۴۰۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمود قاسمی گفت: در راستای تلاش برای کاهش تصادفات رانندگی و تلفات ناشی از این تصادفات، از ابتدای سال جاری، یک هزار و ۴۰۰ دستگاه موتورسیکلت در لاهیجان توقیف شده است.
وی اظهار داشت: برخورد با موتورسواران متخلف یکی از مطالبات همیشگی شهروندان لاهیجانی بوده و طرح شناسایی موتورسواران متخلف و برخورد با آن ها با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، کلانتری ها و پاسگاه های شهرستان صورت می گیرد.
به گفته سرهنگ قاسمی مزاحمت، تولید صدای ناهنجار، نداشتن پلاک، عدم استفاده از کلاه ایمنی و نداشتن گواهینامه، برخی از جرایم راکبان موتورسیکلت های توقیف شده به شمار می آیند.
فرمانده انتظامی لنگرود نیز با اعلام شناسایی و دستگیری سارق انبار کتانی و کفش در این شهرستان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از انبار کفش و دمپایی به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون ریال، ماموران با انجام تحقیقات پلیسی، متهم ۳۵ ساله اهل و ساکن لنگرود را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرکننده دستگیر کردند.
سرهنگ حسین نیک فرد با اشاره به اعتراف متهم به سرقت کفش و کتانی خاطرنشان کرد: پس از بازگشت کالای سرقت شده به صاحب اقلام، متهم برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی رودسر نیز از دستگیری سارق حرفه ای خودرو و کشف ۴۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رمضانعلی پورقاسم بیان کرد: ‌در پی وقوع چند فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی در شهرستان، ماموران با تعقیب سرنخ ها موفق به شناسایی متهم شده و او را با یک دستگاه خودروی سواری که از یکی از روستاهای مازندران سرقت شده بود، دستگیر کردند.
وی ادامه داد: این متهم در بررسی فنی پلیس به ۴۰ فقره سرقت لوازم منزل، مغازه و خودرو اعتراف کرد.
شهرستان های لاهیجان، لنگرود و رودسر به ترتیب در ۴۰ ، ۶۰ و ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.