تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 شهریور 1395 - 20:15
کد خبر : 2082

خودکشی سرباز وظیفه در خاش+ (+۱۸)

خودکشی سرباز وظیفه در خاش+ (+۱۸)

جارستان-مشکلات روانشناختی، بیماری‌های روحی و روانی، ترس از سربازی یا مأموریت مرزی، عدم اطمینان در امنیت خانواده و نگرش منفی نسبت به سربازان، از جمله عوامل خودکشی سربازان است. به گزارش الف:البته خودزنی تنها مربوط به پرسنل وظیفه نیست و مواردی از آن در پرسنل پایور مشاهده می‌شود، هرچند آمار بیانگر خودزنی در پرسنل پایور

جارستان-مشکلات روانشناختی، بیماری‌های روحی و روانی، ترس از سربازی یا مأموریت مرزی، عدم اطمینان در امنیت خانواده و نگرش منفی نسبت به سربازان، از جمله عوامل خودکشی سربازان است.

به گزارش الف:البته خودزنی تنها مربوط به پرسنل وظیفه نیست و مواردی از آن در پرسنل پایور مشاهده می‌شود، هرچند آمار بیانگر خودزنی در پرسنل پایور با کمتر از ۱۰ سال خدمت می‌باشد.

پیش از این معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مورد خودکشی سربازان وظیفه گفته بود بررسی‌های ما درباره علل خودکشی در یک دوره شش ماهه حاکی از این است که وجه مشترک اقدام‌کنندگان به خودکشی، مشکلات شخصی و خانوادگی و اعتیاد بوده است.

وی طی سخنانی در پانزدهمین مجمع پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح استان تهران مشکلات روانشناختی، بیماری‌های روحی و روانی، ترس از سربازی یا مأموریت مرزی، عدم اطمینان در امنیت خانواده و نگرش منفی نسبت به سربازان را از جمله عوامل خودکشی سربازان بیان داشته بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.