تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 شهریور 1395 - 3:58
کد خبر : 2035

صعود زوج هندی به اورست با فتوشاپ!

صعود زوج هندی به اورست با فتوشاپ!

 جارستان – مقامات کوهنوردی نپال در حال بررسی ادعای یک زوج هندی برای صعود به قله اورست هستند که متهم به دستکاری عکسهای خود شده اند. روزنامه توریسم نوشت:رئیس دپارتمان گردشگری نپال گفته است که مقامات نپالی در حال بازنگری صعود ثبت شده Dinesh Rathod و همسرش Tarakeshwari در ماه می هستند . آنها با

 جارستان – مقامات کوهنوردی نپال در حال بررسی ادعای یک زوج هندی برای صعود به قله اورست هستند که متهم به دستکاری عکسهای خود شده اند.

روزنامه توریسم نوشت:رئیس دپارتمان گردشگری نپال گفته است که مقامات نپالی در حال بازنگری صعود ثبت شده Dinesh Rathod و همسرش Tarakeshwari در ماه می هستند .

آنها با ارائه عکسی از خود در ارتفاع ۲۹.۰۳۵ متری قله اورست از دولت نپال گواهی صعود دریافت کرده اند . این زوج که هر دو پلیس هایی از شهر پونه در ایالت ماهاراشترا هستند، همچنین عنوان کرده اند اولین زوج هندی هستند که در تاریخ ۲۳ می به قله اورست صعود کرده اند . اما هشت نفر از کوه نوردان دیگری که همراهشان بوده اند می گویند این زوج هیچ گاه به قله صعود نکرده و با ارائه عکس های شخص دیگری موفق به گرفتن مجوز شده اند . اما این زوج مرتبا این ادعا را رد کرده اند .

یک کوهنورد هندی دیگر Satyarup Siddhanta از بنگلور عنوان کرده که این عکس متعلق به اوست و این زن و شوهر با دستکاری آن طوری نشان داده اند که انگار خود انها به قله صعود کرده اند .اگر صحت این اتهام ثابت شود، این زوج مجوز صعودشان به قله را از دست می دهند و تا آخر عمر از کوه نوردی در تمام کوه های نپال محروم می شوند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.