تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 شهریور 1395 - 3:07
کد خبر : 2021

بهره برداری از تصفیه خانه مسکن مهر رشت در سال آینده

بهره برداری از تصفیه خانه مسکن مهر رشت در سال آینده

جارستان-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان به روند پیشرفت تصفیه خانه مسکن مهر اشاره کرد و افزود: این پروژه سال آینده در رشت به بهره برداری می رسد. کاظم لطفی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه گیلان، با اشاره به اینکه ۴۸ پروژه مهم آب و فاضلاب شهری گیلان در محله سیاه اسطلخ رشت افتتاح

جارستان-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان به روند پیشرفت تصفیه خانه مسکن مهر اشاره کرد و افزود: این پروژه سال آینده در رشت به بهره برداری می رسد.

کاظم لطفی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه گیلان، با اشاره به اینکه ۴۸ پروژه مهم آب و فاضلاب شهری گیلان در محله سیاه اسطلخ رشت افتتاح شد، اظهار کرد:توسعه آب و فاضلاب یکی از مقوله های مهم اجتماعی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان با بیان اینکه در دولت یازدهم ۳۰۸میلیارد تومان از اعتبارات استانی و ملی به آب و فاضلاب شهری تخصیص یافته است، گفت:مجوز مناقصه بین المللی جهت جذب سرمایه گذاری خارجی در استان فراهم شده است.

لطفی با بیان اینکه پاکسازی تالاب عینک از مهمترین اقدامات آب و فاضلاب در سال جاری است، گفت:مشارکت های مردمی در پیشبرد طرح ها و پروژه ها بسیار موثر است.

وی با تاکید بر اینکه باید همکاری های مردمی در بخش های مختلف جامعه گسترش یابد، به روند پیشرفت تصفیه خانه مسکن مهر اشاره کرد و افزود: این پروژه سال آینده در رشت به بهره برداری می رسد.

لطفی با بیان اینکه تصفیه خانه هایی در جنوب و شرق استان راه اندازی خواهد شد، یادآورشد:با راه اندازی تصفیه خانه ها در رشت ورودی گوهر رود پاک سازی می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان در پایان با بیان اینکه ساخت تصفیه خانه خطوط انتقال فاضلاب در ۱۱شهرستان گیلان در دست اجرا است،خاطرنشان کرد:طی چهار تا پنج سال آینده با راه اندازی تصفیه خانه ها، فاضلاب در سطح شهرها جمع آوری می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.