تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 شهریور 1395 - 2:56
کد خبر : 2013

افتتاح نخستین سایت پروازهای آموزشی‌ ـ تفریحی گیلان در ماسال

افتتاح نخستین سایت پروازهای آموزشی‌ ـ تفریحی گیلان در ماسال

جارستان-نخستین پرواز با پاراگرایدر گیلان در روستای معاف بخش شاندرمن ماسال با همت بخشداری شاندرمن، اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ماسال و هیأت ورزش‌های هوایی گیلان راه‌اندازی شده است. به گزارش ایلنا از ماسال، فرماندار این شهرستان در مراسم افتتاح نخستین سایت آموزشی‌ـ‌تفریحی گیلان در این شهرستان گفت: این سایت آموزشی‌ـ‌تفریحی در منطقه‌ای با

جارستان-نخستین پرواز با پاراگرایدر گیلان در روستای معاف بخش شاندرمن ماسال با همت بخشداری شاندرمن، اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ماسال و هیأت ورزش‌های هوایی گیلان راه‌اندازی شده است.


به گزارش ایلنا از ماسال، فرماندار این شهرستان در مراسم افتتاح نخستین سایت آموزشی‌ـ‌تفریحی گیلان در این شهرستان گفت: این سایت آموزشی‌ـ‌تفریحی در منطقه‌ای با زیبایی‌های طبیعی ماسال راه‌اندازی شده است.

محمود قاسم‌نژاد با بیان اینکه سایت مذکور می‌تواند موقعیت خوبی را برای جذب گردشگر به منطقه ماسال برای توسعه گردشگری فراهم کند بیان داشت: این ورزش مفرح می‌تواند جایگزین خوبی برای بسیاری از تفریحات ناسالمی که به غلط در بین جوانان باب شده، باشد.

نخستین پرواز با پاراگرایدر گیلان در روستای معاف بخش شاندرمن ماسال با همت بخشداری شاندرمن، اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ماسال و هیأت ورزش‌های هوایی گیلان راه‌اندازی شده است.

همچنین علاوه بر راه‌اندازی سایت پروازی مذکور، آسفالت راه روستای چاله‌سرای شاندرمن با اعتبار دو میلیارد و ۸۰ میلیون ریال و بهسازی معابر و جدول‌گذاری فاز دوم خیابان ولی عصر(عج) این شهر با اعتبار یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.